• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mail over extra's ziggo mobiel??

  • Onderwerp starter Onderwerp starter anconakip
  • Startdatum Startdatum
A

anconakip

Ik krijg net een mail over Ziggo mobiel. Maar welke voordelen houden wij nou als Ziggo mobile gebruikers?


Ziggo en Vodafone werken samen


Heb je het al gehoord? Ziggo en Vodafone werken voortaan samen. Als trouwe klant willen we je daarom graag informeren over onze samenwerking. Wat betekent dit voor jou?

Met Ziggo Mobiel zit je goed
Vanwege de samenwerking biedt Ziggo geen nieuwe mobiele abonnementen meer aan. Maar maak je geen zorgen: met Ziggo Mobiel zit je goed. Je blijft nu exclusief profiteren van de scherpe mobiele abonnementsprijs, extra data en goede service. Lekker gevoel, toch?

Ook voor jou gratis extra’s!
Zoals je misschien weet, krijg je non-stop gratis extra's als je Ziggo met Vodafone combineert. Wat dacht je van extra tv-pakket naar keuze en online veiligheidspakket? Deze krijg jij als je zowel Ziggo als Vodafone klant bent. Wil je elke maand non-stop gratis extra’s ontvangen? Combineer dan nu Ziggo met een mobiel abonnement van Vodafone.

Heb je nog een vraag? Kijk op ziggo.nl/contact.

Fijne dag,

Sjors de Visser
Directeur Klantenservice
 
Ja, wij hebben verdubbeling data pakket voor mobiel van Vodafone, voor dezelfde prijs. En een extra tv pakket. Mja, in ons geval hebben we die al maar dubbele databundel is een prima aktie van ze.
 
ik heb het ook aangevraagd maar nog geen bericht gehad voor extra tv zenders wel telefoon mobiel verdubbeling.
 
Maar jullie hebben dus Vodafone mobile. Ik heb ziggo mobile.
 
ZiggoMobiel blijft zoals het is.
Je kreeg al extra data. Ik heb nu nog de 300MB/maand.
Dat is toch eigenlijk een 150MB/maand abonnementje?
Zolang het blijft bestaan zal je dit houden.
 
En daarom ben ik maar overgestapt op Vodafone Start M
Die belminuten gebruik ik haast nooit maar de 500MB en dan verdubbeld zijn voor mij als kleingebruiker toch wel prettig.
 
Hmm, tsja. Maar met een nieuwe telefoon kan je ook meer data gebruiken zoals ik zelf achter kwam. Heb nu 5GB, op die Vodafone hebben we 4GB. En moet zeggen dat zowel de Vodafone als T-Mobile lekker snel internet geeft.
Dus natuurlijk ligt het er wel aan hoeveel je op je mobiel wilt en kunt doen. Maar met een groot scherm word zelfs een forum als deze prettig lezen op de mobiel.
 
Ik wacht nog even af wat er in juni gaat gebeuren zowel bij Ziggo als Vodafone. Bovendien deelt Tele2 even een beukertje uit, voor € 25 unlimited data dus er moet toch wel een antwoord komen...
 
Terug
Bovenaan