• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mail ophalen via Yahoo

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Siepie
  • Startdatum Startdatum
S

Siepie

Hallo,

Ik probeer mijn mail via Yahoo op te halen maar krijg steeds foutmeldingen, via thunderbird met dezelfde instellingen lukt wel, is er iemand die dit weet

Groetjes :)
 
Thunderbird is een emailclient, geen browser, dus het lijkt mij logisch om te vragen met welk emailprogramma het niet lukt.
 
Ja hoi allemaal en bedankt voor de reacties, het is ondertussen naar veel gedoe toch gelukt :D, ik heb firefox browser, maar het ophalen van mail ging bij Thunderbird opeens ook mis, maar het werkt nu allemaal weer! :6
 
Terug
Bovenaan