S
Siepie
Hallo,
Ik probeer mijn mail via Yahoo op te halen maar krijg steeds foutmeldingen, via thunderbird met dezelfde instellingen lukt wel, is er iemand die dit weet
Groetjes
Ik probeer mijn mail via Yahoo op te halen maar krijg steeds foutmeldingen, via thunderbird met dezelfde instellingen lukt wel, is er iemand die dit weet
Groetjes

, ik heb firefox browser, maar het ophalen van mail ging bij Thunderbird opeens ook mis, maar het werkt nu allemaal weer!