D
duckietm
Hallo Allemaal,
Ik heb al sinds 1998 een abbo bij multiweb / quicknet / multikabel etc. etc
Maar nu ondervindt ik toch het volgende probleem.
Ik heb eerst tegen betaling en daarna kon ik via service.multikabel.nl mail van mijn domains naar mijn eigen mail server krijgen.
Alleen nu dat ze mij gaan verbinden met Ziggo wat mij niet zo intreseerd zolang alles maar werkt en werken blijft waar ik nu al heel vraag tekens bij gaat zetten.
Kan ik de functie nergens meer vinden en naar te proberen via hun website deze vraag beantwoord te krijgen krijg ik alleen de volgende melding :
Geachte heer/mevrouw ****,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "**** - Vraag - Internet - Algemene informatie: Abonnement".
Gezien het feit er inmiddels enige tijd verstrekken is ga ik er van uit dat uw vraag beantwoord is, is dit niet het geval dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Ziggo op het onderstaande telefoonnummer.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.
Met vriendelijke groet,
XXXXXXXX
Hier schiet ik dus niks mee op en ook naar telf. contact kunnen ze me niks zinnig zeggen.
Wat kan ik hier nu mee en kan dit worden opgelost

Ik heb al sinds 1998 een abbo bij multiweb / quicknet / multikabel etc. etc
Maar nu ondervindt ik toch het volgende probleem.
Ik heb eerst tegen betaling en daarna kon ik via service.multikabel.nl mail van mijn domains naar mijn eigen mail server krijgen.
Alleen nu dat ze mij gaan verbinden met Ziggo wat mij niet zo intreseerd zolang alles maar werkt en werken blijft waar ik nu al heel vraag tekens bij gaat zetten.
Kan ik de functie nergens meer vinden en naar te proberen via hun website deze vraag beantwoord te krijgen krijg ik alleen de volgende melding :
Geachte heer/mevrouw ****,
Via de website heeft u een vraag gesteld over "**** - Vraag - Internet - Algemene informatie: Abonnement".
Gezien het feit er inmiddels enige tijd verstrekken is ga ik er van uit dat uw vraag beantwoord is, is dit niet het geval dan kunt u contact opnemen met de klantenservice van Ziggo op het onderstaande telefoonnummer.
Heeft u nog vragen? Onze Klantenservice staat altijd voor u klaar op 0900-1884 (€ 0,10 p/min). U bereikt ons op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag en zondag van 09.00 uur tot 22.00 uur. Natuurlijk kunt u altijd terecht op www.ziggo.nl voor het laatste nieuws, het weer, entertainment en nog veel meer.
Met vriendelijke groet,
XXXXXXXX
Hier schiet ik dus niks mee op en ook naar telf. contact kunnen ze me niks zinnig zeggen.
Wat kan ik hier nu mee en kan dit worden opgelost

