• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

mail naar chello sturen lukt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter casper
  • Startdatum Startdatum
C

casper

Hallo,

Ik probeer een mail te sturen naar chello via hun site...maar ik kan niet het onderwerp invullen en zo kan ik hun dus nooit maile..doe ik iets fout of hebbe ze gewoon geen zin in gezeik?
eerst al 3,50 kwijt aan telefoon waar ze niet opnemen en nou geen mail kunnen sturen...lekker makkelijk :6

gr..casper
 
Jij bedoeld waarschijnlijk via het contact formulier?
Heb ik ook wel eens gehad, later deed hij het gewoon toen ik een ander dns had ingevuld.
Misschien helpt dit ook bij jou?
 
Had ik laatst ook. Bleek bij mij te liggen aan Firefox. Kon het wel met de Internet Explorer invullen.
 
mannegie zei:
Had ik laatst ook. Bleek bij mij te liggen aan Firefox. Kon het wel met de Internet Explorer invullen.

Dat dacht ik bij mij in eerste instantie ook, maar ook dat werkte niet .
Maar dit was tijdens het probleem wat ik (en vele anderen had(den) met de dnssen.
Die pagina wou gewoon niet compleet laden.
 
Mario zei:
Dat dacht ik bij mij in eerste instantie ook, maar ook dat werkte niet .
Maar dit was tijdens het probleem wat ik (en vele anderen had(den) met de dnssen.
Die pagina wou gewoon niet compleet laden.

Dat is een probleempje van chello iets met een brakke scripting van hun i-net pagina ;)
 
Ze boycotten hun eigen klanten, zodat het lijkt dat ze goed bezig zijn in hun ogen... ;) ;D
 
Om nog maar te zwijgen over het feit dat je een standaard computergegenereed antwoord terugkrijgt van ze en nooit een zinnig antwoord, meest bekende is toch wel:

Wij kunnen uw vraag niet beantwoorden, belt u de helpdesk, daar kunnen ze u wel helpen.

Maarjah, iedereen weet nu wel dat die helpdesk van ze ook niks weet dus is wel aardig van ze om te zeggen dat je mag gaan bellen, ff t salaris van de helpdeskmedewerkers spekken via telefoongesprekken :S
 
langerak zei:
Om nog maar te zwijgen over het feit dat je een standaard computergegenereed antwoord terugkrijgt van ze en nooit een zinnig antwoord, meest bekende is toch wel:

Wij kunnen uw vraag niet beantwoorden, belt u de helpdesk, daar kunnen ze u wel helpen.

Maarjah, iedereen weet nu wel dat die helpdesk van ze ook niks weet dus is wel aardig van ze om te zeggen dat je mag gaan bellen, ff t salaris van de helpdeskmedewerkers spekken via telefoongesprekken :S

Wat dacht je van 1 van de "10 tallen" directeuren ? uppelflutten en CS.

Wat heb ik dan een zalig leventje met kwello, af en toe een uitval, of een fout op de page, voorde rest heeel veel R.G .moonshine.oja snelheid is  ondermaats , met extreme modem, met 5100 480KB/s bij vlagen, dusmagnieklagen
 
Terug
Bovenaan