• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mail komt af en toe niet bij mij aan

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Niels2
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
N

Niels2

Een paar maanden eerder heb ik al contact met Ziggo over dit probleem gehad, en nu heb ik het weer. Mail komt niet bij mij aan en de afzender krijgt daarvan ook geen bericht. Ik heb de originele webmailmap gecontroleerd (dus niet via Outlook of als doorverzonden adres), maar de mail staat er gewoon niet. Het spam-filter staat op zijn lichtst. Mijn scriptiebegeleider klaagt erover dat ze mij gemaild heeft, maar het komt gewoon niet aan.

Ik ben niet de enige, dit soort onderwerpen zie ik veel vaker hier staan, maar het kan toch niet waar zijn dat er geen andere mogelijkheid is dan mijn account opzeggen? Ik krijg nog liever 100 mail spam waarvan 1 onterecht, dan dat alles zo maar weggeflikkerd wordt. Het mag hopelijk niet van belang zijn dat ik een [email protected] adres heb.

Twee simpele vragen waar ik graag ook simpel antwoord op krijg:
Waar kan ik de uitgefilterde spam vinden?
Hoe kan ik ervoor zorgen dat ik gewoon alles (inclusief spam) binnenkrijg?

Bedankt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Maak een Gmail adres aan, dan ben je van deze ellende verlost ! Bovendien kan je dan je E-mailadres blijven gebruiken als je nog eens van provider verandert !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan