• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mail foutcode 550 maar mailbox is leeg!!!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ikbenboos1234
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
I

ikbenboos1234

Hallo
Ik heb een probleem met die vervelende Ziggo mail. Ik heb een mail account alleen afgelopen zaterdag kon ik geen mail meer ontvangen. Ik dacht, mail box is vol. Dus die heb ik helemaal verwijderd (uit wanhoop heb ik alles, mijn complete mail inhoud gewist). Maar nu kan ik nog steeds geen mail ontvangen??????:evil::evil: Ik word hier zo moe van en ik ben echt ten einde raad. Kan iemand mij helpen?

Ik kan dus wel berichten ontvangen, maar niet versturen. En het liefst gebruik ik op mijn pc outlook 2013, maar heb daar mijn account van verwijderd. Dus ik probeer mijn account daaraan opnieuw te koppelen, maar dit lukt ook steeds niet. Want op het eind moet je je mail testen ofzo, maar daar krijg ik dus ook steeds foutcode 550. Terwijl ik zeker weet dat mijn mail box leeg is.

mvg
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je moet contact met Ziggo opnemen. Zo te zien is je uitgaande email geblokkeerd wegens een overtreding.
 
Bedankt voor je reactie!~

Balen zeg, dit is al de zoveelste keer dat er iets niet goed gaat met ziggo. Dan zal ik maar naar Ziggo bellen...
 
Neem toch een account bij Gmail, dan ben je van dat gedonder af !
 
Een heel verwarrend verhaal. Eerst schrijf je 2x dat je geen mail kunt ontvangen en dan 2x dat je niet kunt versturen.

En waarom heb je het outlook account verwijderd als je dat het liefst gebruikt?

Ga eerst eens na wat je echt wilt.
 
Een heel verwarrend verhaal. Eerst schrijf je 2x dat je geen mail kunt ontvangen en dan 2x dat je niet kunt versturen.

En waarom heb je het outlook account verwijderd als je dat het liefst gebruikt?

Ga eerst eens na wat je echt wilt.
+1


Naar alle waarschijnlijkheid zal hij een mail ontvangen hebben dat de uitgaande mail server is geblokkeerd (SSL blokkade). In de mail wat je van Ziggo hebt ontvangen, staat precies in wat je dient te doen. Een telefoontje richting de technische ondersteuning kan nooit kwaad.

Tijdelijke oplossing:
Verander de uitgaande port/beveiliging van je e-mail programma.
Voor outlook dien je de optie "Gebruik het volgende type versleutelde verbinding (GEEN)"

Verander de port van de uitgaande mail server (SMTP) naar 25.

Bovenstaande opties vind je in outlook altijd bij je account instellingen onder "Meer instellingen ..." onder hebt tab Geavanceerd.


Succes, en anders ontkom je echt niet aan dat telefoontje richting Ziggo.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan