I
ikbenboos1234
Hallo
Ik heb een probleem met die vervelende Ziggo mail. Ik heb een mail account alleen afgelopen zaterdag kon ik geen mail meer ontvangen. Ik dacht, mail box is vol. Dus die heb ik helemaal verwijderd (uit wanhoop heb ik alles, mijn complete mail inhoud gewist). Maar nu kan ik nog steeds geen mail ontvangen
:evil::evil: Ik word hier zo moe van en ik ben echt ten einde raad. Kan iemand mij helpen?
Ik kan dus wel berichten ontvangen, maar niet versturen. En het liefst gebruik ik op mijn pc outlook 2013, maar heb daar mijn account van verwijderd. Dus ik probeer mijn account daaraan opnieuw te koppelen, maar dit lukt ook steeds niet. Want op het eind moet je je mail testen ofzo, maar daar krijg ik dus ook steeds foutcode 550. Terwijl ik zeker weet dat mijn mail box leeg is.
mvg
Ik heb een probleem met die vervelende Ziggo mail. Ik heb een mail account alleen afgelopen zaterdag kon ik geen mail meer ontvangen. Ik dacht, mail box is vol. Dus die heb ik helemaal verwijderd (uit wanhoop heb ik alles, mijn complete mail inhoud gewist). Maar nu kan ik nog steeds geen mail ontvangen

:evil::evil: Ik word hier zo moe van en ik ben echt ten einde raad. Kan iemand mij helpen?Ik kan dus wel berichten ontvangen, maar niet versturen. En het liefst gebruik ik op mijn pc outlook 2013, maar heb daar mijn account van verwijderd. Dus ik probeer mijn account daaraan opnieuw te koppelen, maar dit lukt ook steeds niet. Want op het eind moet je je mail testen ofzo, maar daar krijg ik dus ook steeds foutcode 550. Terwijl ik zeker weet dat mijn mail box leeg is.
mvg
Laatst bewerkt door een moderator: