De nieuwe site is gelanceerd! Ziggo Gebruikersforum is vanaf nu het Provider Forum. Bekijk de aankondiging.

Mail adres met upcmail.nl alias per ongeluk verwijderd

Vraag

Johnny54

Moderator
Berichten
18.931
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Stuur een bericht aan Ziggo webcare en vraag of ze iets voor je kunnen doen.
Vermeld in je bericht je naam en klantnummer, of je naam en postcode + huisnummer

Ik ben echter bang dat ze niets kunnen doen en het niet herstelt kan worden.
 

Franz

Forum Gebruiker
Berichten
2.320
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Als je ooit de (fout) maakt om een mail adres met een oude extensie te verwijderen, is het vaak helaas definitief.
Heb het meegemaakt met anderen, was niet meer te herstellen helaas.
 

J. de Boer

Forum Gebruiker
Berichten
2.873
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Nou, ik vraag me wel af of dat niet "kunnen" echt waar is. Zou het niet eerder "niet willen" zijn?
Maar destijds heb ik die ervaring ook gehad toen UPC besloot om de merknaam @chello voor alle adressen te veranderden in @upcmail.nl. Het oude @chello.nl adres werd daarbij een alias. Ik verwijderde toen iets anders waarbij ook per ongeluk die alias, maar alle pogingen om dit ongedaan te maken liepen op "NEE, dat kan niet worden hersteld " uit.
 

freeewillie

Forum Gebruiker
Berichten
4.043
Internet
  1. KPN
Digitale TV
  1. KPN
maar waarom mail provider gebruiken , , stap je keer over naar andere provider , raak je hem ook kwijt , en moet je alle accounts omzetten voor dat gebeurt, naar ander email adres !!!!
 

Franz

Forum Gebruiker
Berichten
2.320
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Nou, ik vraag me wel af of dat niet "kunnen" echt waar is. Zou het niet eerder "niet willen" zijn?
Maar destijds heb ik die ervaring ook gehad toen UPC besloot om de merknaam @chello voor alle adressen te veranderden in @upcmail.nl. Het oude @chello.nl adres werd daarbij een alias. Ik verwijderde toen iets anders waarbij ook per ongeluk die alias, maar alle pogingen om dit ongedaan te maken liepen op "NEE, dat kan niet worden hersteld " uit.
Precies wat ik bedoel, zou kunnen, maar ze doen het niet. Heb ook contact gehad met Webcare, in het geval van die kennis.
Ik heb nog steeds een @chello adres, blijft actief(zolang ik bij die club blijf natuurlijk ;)
 
Bovenaan