• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mail aanvraag account XS News

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jank
  • Startdatum Startdatum
Berichten
440
Bedankt voor uw aanvraag van een XS News Usenet account!

Een mail met deze melding ontving ik vandaag, terwijl ik al jaren een abo heb. Vorige week nog de maandelijkse mail ontvangen, dat mijn abo verlengd werd en dat er betaald was.
Bij mijn weten niets nieuws besteld.

Meer mensen een dergelijke "extra" mail ontvangen?
 
Nee, enige wat ik heb 'mogen' ontvangen was weer eens een actie van XS News. En dan ook nog van dat gehypte 'Blue Monday' gezeur.

20-1-2014 15-12-56.png


Maar gauw uitgeschreven. Is al zolang geleden dat ik daar een account heb gehad.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dan weet ik genoeg, niets om zorgen over te maken. ::)
dank voor de reacties.
 
Terug
Bovenaan