Bedankt voor uw aanvraag van een XS News Usenet account!
Een mail met deze melding ontving ik vandaag, terwijl ik al jaren een abo heb. Vorige week nog de maandelijkse mail ontvangen, dat mijn abo verlengd werd en dat er betaald was.
Bij mijn weten niets nieuws besteld.
Meer mensen een dergelijke "extra" mail ontvangen?
Een mail met deze melding ontving ik vandaag, terwijl ik al jaren een abo heb. Vorige week nog de maandelijkse mail ontvangen, dat mijn abo verlengd werd en dat er betaald was.
Bij mijn weten niets nieuws besteld.
Meer mensen een dergelijke "extra" mail ontvangen?

