• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Mag wat kosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Berichten
5.048
Internet
  1. Odido
Digitale TV
  1. Ziggo
Net om 22:50 een nieuwe commercial van Ziggo gezien. Mag wat kosten, een halve minuut of zo. En het mooiste is: Ze willen weten wat me bezig houdt :-P
Ach, nu weten we gelijk waar het "1 maand vooruit betalen van het abonnementsgeld" voor gebruikt wordt.

Gert.
 
Avondje lezen in dit forum en ze weten (bijna) alles....


Haha.... jah klopt cees!! Das niet zo moeilijk.........al weet ik niet of dat nu een goed beeld geeft.... sommige zijn hier wel heel erg negaief, laat ze luisteren naar de serieuze klanten..... en niet naar de zeurdozen......
 
Kan er niet iets op 't forum geinstalleerd worden waarmee je die negatieve posts kunt wegstemmen ? :-P

In ieder geval, de commercial, ik zapte d'r overheen, op de terugweg kwam ik er weer zappend overheen, vroeg me al af hoe lang dat die reclame duurde.
 
Net om 22:50 een nieuwe commercial van Ziggo gezien. Mag wat kosten, een halve minuut of zo. En het mooiste is: Ze willen weten wat me bezig houdt :-P
Ach, nu weten we gelijk waar het "1 maand vooruit betalen van het abonnementsgeld" voor gebruikt wordt.

Gert.
je kan altijd overstappen naar een andere provider ik hou je niet tegen
 
Het zal inderdaad het nodige hebben gekost maar kan nou niet zeggen dat het echt ziggo op de kaart zet, beetje standaard en te langzaam.
 
Kan er niet iets op 't forum geinstalleerd worden waarmee je die negatieve posts kunt wegstemmen ? :-P
Op zich is het te verwachten dat er negatieve posts komen in deze (verwarrende) tijd. Wijzigingen geven mensen altijd een onplezierig gevoel, zelfs als er in werkelijkheid alleen maar voordelen aan zitten. (waarmee ik niet zeg dat dit laatste hier ook van toepassing is) Op zich denk ik dat voor het grootste deel van de Ziggo klanten veel voordelen aan het samengaan kunnen zitten. Echter zullen er altijd dingen zijn die niet goed gaan en die hoor je natuurlijk eerder dan de dingen die wel goed gaan. Wij gaan er voorlopig van uit dat de bedoelingen van Ziggo goed zijn, ze melden tenminste dat hun klanten het belangrijkste voor ze zijn en dat ze goed naar ze zullen gaan luisteren. Dat zal dus in de toekomst moeten blijken.

Het is goed dat mensen dingen melden die niet goed gaan, maar blijf wel reeël en roep niet steeds hetzelfde in verschillende topics, want daarmee laat je je klacht juist verzanden in "daar heb je weer zo'n klager" reactie. Als Ziggo-Gebruikers site staan we sterker door serieus zaken te melden die niet goed gaan en hier aandacht voor vragen. Wij als MGV hebben contacten bij Ziggo waar wij de dingen kwijt kunnen.

Over stemmen op negatieve posts: Nee dat kan niet, je kunt echter wel discussies waarderen (zie rechts bovenaan een topic), maar dat gaat over de hele discussie. Verder kan iedereen "kwalijke posts" melden door op het icoontje te klikken. Daarbij gaat het om posts die de forum-regels overtreden, niet om een reactie van iemand te beoordelen. (misbruik van deze kwalijke-post meldknop wordt ook niet gewaardeerd....)
 
je kan altijd overstappen naar een andere provider ik hou je niet tegen

Er zijn toch ook altijd mensen die iets negatief zien als het niet negatief bedoeld is. Heb je mij hier op dit forum ooit horen klagen over zaken?

Gert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan