- Berichten
- 5.048
- Internet
- Odido
- Digitale TV
- Ziggo
Net om 22:50 een nieuwe commercial van Ziggo gezien. Mag wat kosten, een halve minuut of zo. En het mooiste is: Ze willen weten wat me bezig houdt :-P
Ach, nu weten we gelijk waar het "1 maand vooruit betalen van het abonnementsgeld" voor gebruikt wordt.
Gert.
Ach, nu weten we gelijk waar het "1 maand vooruit betalen van het abonnementsgeld" voor gebruikt wordt.
Gert.
