M
magneet
Ik heb al sinds een aantal weken issues met de horizonbox die internet verbinding verliest en ontvangst slecht op sommige kanalen. Vandaag is een monteur geweest ( ik was er zelf helaas niet) en volgens hem geeft het problemen dat er een router als switch met access point ( dus bridge mode) aangesloten is. Er zouden zelfs geen switches aangesloten mogen worden omdat dat problemen zou geven. Nu is dat natuurlijk 100% bullshit maar hebben al meer mensen de ervaring gehad dat dat gezegd wordt door monteurs? Volgens hem zou het een bekend iets zijn.
Overigens werden we na eigen geklaag op twitter door upc gebeld voor de monteursafspraak wat wel weer ok is.
Overigens werden we na eigen geklaag op twitter door upc gebeld voor de monteursafspraak wat wel weer ok is.


