E
EMSoft 2001
Hey geachte lezer,
Onlangs heb ik heel wat gezeik gehad met UPC Nederand omdat er door de bank een automatisch incasso werd geweigerd, dit was door een fout bij de Rabobank. Ik kreeg dus van UPC Nederland een brief thuis met als titel "Afwijzing automatische incasso".
Ik stuurde via het qmail.upc.nl contactformulier een bericht naar UPC maar heb hier tot op heden niets over gehoord, terwijl als ik een ander bericht stuur wat betreft een emailstoring dan heb ik binnen een uur een net bericht terug van een medewerker, waarom niet als het om geld gaat? Ik kan hier echt pissig om worden! Dus... ik volhoudend nog iets van 5 of 6 berichten verstuurd maar dit mocht allemaal niet baten.
Kan iemand mij vertellen wat het adres is van UPC Nederland wat dit staat echt helemaal nergens vermeld, ik ga ze 'hopelijk' vandaag nog zo'n mooi briefje sturen van de bank dat ik mijn machtiging in wil trekken. En nog wat, dat bedrag wat ze extra gaan rekenen omdat het geen automatische incasso meer zal zijn trek ik er gewoon van af, het is toch te gek voor woorden dat ik moet betalen voor iets wat niet mijn fout is geweest. Als UPC niet reageerd kan ik toch ook niet naar de bank toe stappen om te melden dat het hun fout was dat ik nu dit gezeik heb.
Verder wil UPC ook niet reageren op een bericht wat ik stuurde om te vragen waarom ik ineens zoveel extra moest betalen, dit bleek te gaan om het tarief van het standaardpakket Radio/TV, maar dit moest ik van iemand hier bij Chelloo.nl horen maar van UPC krijg ik helemaal niets.
Maar nogmaals, kan iemand mij melden wat het adres is van UPC Nederland, of in ieder geval de adresgegevens waar ik mijn machtigingsintrekkingskaart naar toe kan sturen. Alvast bedankt!
Onlangs heb ik heel wat gezeik gehad met UPC Nederand omdat er door de bank een automatisch incasso werd geweigerd, dit was door een fout bij de Rabobank. Ik kreeg dus van UPC Nederland een brief thuis met als titel "Afwijzing automatische incasso".
Ik stuurde via het qmail.upc.nl contactformulier een bericht naar UPC maar heb hier tot op heden niets over gehoord, terwijl als ik een ander bericht stuur wat betreft een emailstoring dan heb ik binnen een uur een net bericht terug van een medewerker, waarom niet als het om geld gaat? Ik kan hier echt pissig om worden! Dus... ik volhoudend nog iets van 5 of 6 berichten verstuurd maar dit mocht allemaal niet baten.
Kan iemand mij vertellen wat het adres is van UPC Nederland wat dit staat echt helemaal nergens vermeld, ik ga ze 'hopelijk' vandaag nog zo'n mooi briefje sturen van de bank dat ik mijn machtiging in wil trekken. En nog wat, dat bedrag wat ze extra gaan rekenen omdat het geen automatische incasso meer zal zijn trek ik er gewoon van af, het is toch te gek voor woorden dat ik moet betalen voor iets wat niet mijn fout is geweest. Als UPC niet reageerd kan ik toch ook niet naar de bank toe stappen om te melden dat het hun fout was dat ik nu dit gezeik heb.
Verder wil UPC ook niet reageren op een bericht wat ik stuurde om te vragen waarom ik ineens zoveel extra moest betalen, dit bleek te gaan om het tarief van het standaardpakket Radio/TV, maar dit moest ik van iemand hier bij Chelloo.nl horen maar van UPC krijg ik helemaal niets.
Maar nogmaals, kan iemand mij melden wat het adres is van UPC Nederland, of in ieder geval de adresgegevens waar ik mijn machtigingsintrekkingskaart naar toe kan sturen. Alvast bedankt!