Machtiging intrekken

  • Onderwerp starter EMSoft 2001
  • Startdatum
E

EMSoft 2001

Hey geachte lezer,

Onlangs heb ik heel wat gezeik gehad met UPC Nederand omdat er door de bank een automatisch incasso werd geweigerd, dit was door een fout bij de Rabobank. Ik kreeg dus van UPC Nederland een brief thuis met als titel "Afwijzing automatische incasso".

Ik stuurde via het qmail.upc.nl contactformulier een bericht naar UPC maar heb hier tot op heden niets over gehoord, terwijl als ik een ander bericht stuur wat betreft een emailstoring dan heb ik binnen een uur een net bericht terug van een medewerker, waarom niet als het om geld gaat? Ik kan hier echt pissig om worden! Dus... ik volhoudend nog iets van 5 of 6 berichten verstuurd maar dit mocht allemaal niet baten.
Kan iemand mij vertellen wat het adres is van UPC Nederland wat dit staat echt helemaal nergens vermeld, ik ga ze 'hopelijk' vandaag nog zo'n mooi briefje sturen van de bank dat ik mijn machtiging in wil trekken. En nog wat, dat bedrag wat ze extra gaan rekenen omdat het geen automatische incasso meer zal zijn trek ik er gewoon van af, het is toch te gek voor woorden dat ik moet betalen voor iets wat niet mijn fout is geweest. Als UPC niet reageerd kan ik toch ook niet naar de bank toe stappen om te melden dat het hun fout was dat ik nu dit gezeik heb.
Verder wil UPC ook niet reageren op een bericht wat ik stuurde om te vragen waarom ik ineens zoveel extra moest betalen, dit bleek te gaan om het tarief van het standaardpakket Radio/TV, maar dit moest ik van iemand hier bij Chelloo.nl horen maar van UPC krijg ik helemaal niets.

Maar nogmaals, kan iemand mij melden wat het adres is van UPC Nederland, of in ieder geval de adresgegevens waar ik mijn machtigingsintrekkingskaart naar toe kan sturen. Alvast bedankt!
 

Eenhoorn

Forum Gebruiker
Berichten
1.865
Heb geen adres kunnen achterhalen. Weet wel de locatie van hun hoofdkantoor (zie afb.)
Misschien heb je daar wel succes!
 

xptje

Forum Gebruiker
Berichten
125
Ik heb nog oude machtigingskaarten liggen, maar met verschillende adressen: UPC Nederland BV, Antwoordnummer 6556, 8900 VC Leeuwarden, Postbus 1050, 8900 CB Leeuwarden of Antwoordnummer 9104, 1000 WT Amsterdam. Ik zou een v.d. adressen in Leeuwarden nemen. Volgens mij zit daar de factureringsafdeling.
 
Topicstarter
Topicstarter
E

EMSoft 2001

Het is toch verschrikkelijk, zo'n bedrijf plaatst nergens hun adresgegevens. Waar moet ik hemelsnaam mijn post aan hun naar toe sturen.

En als je contact opneemt met dat kutmailformulier van ze dan reageren ze daar niet op, wat is dat voor service. Sorry hoor, ik wil alleen de machtiging intrekken, omdat ik er spijt van heb dat ik dat klotebedrijf toestemming heb gegeven om het geld van m'n rekening af te halen, maar dat mag blijkbaar niet.

Ze zijn zeker erg bang dat ze, als ze de adresgegevens van de factureringsafdeling plaatsen, meer brieven krijgen met de melding dat iemand de machtiging voor UPC Nederland wil intrekken.

Ik vind het echt belachelijk dat ze niet eens normaal en duidelijk hun adres plaatsen, en al zou het er wel staan dan staat het er niet duidelijk!!!

Zo... dat moest er even uit, maar ik ben eigenlijk nog niets wijzer van UPC... Ik denk dat ik maar helemaal ga kappen, met TV en Internet, ik ben het gewoon spuugzat, nooit problemen maar één keer gezeik wat echt hun probleem was en die van de rabobank mag ik voor alle kosten opdraaien, word ik niet meer vriendelijk behandeld, worden we afgescheept met standaard mongole antwoorden, krijgen we dreigbrieven dat we MOETEN betalen en anders dit en dat en zus en zo terwijl een vraag van mij niet word beantwoord.

Beste mensen van UPC, rot toch op! Ik stop ermee, ik wil geen verdere moeite doen en ik heb er echt nu spijt van dat ik er al zo lang mee zat dat ik zulke berichten hoorde over UPC en dat wij er gelukkig niet mee te maken kregen... dat was stom want ik had niet afgeklopt toen ik dat hoorde en nu zitten wij ook met die problemen.
Een kleine kabelaar moet oprotten omdat UPC de macht wil hebben omdat hun zoveel beter zouden zijn, nou jongens jammer dan. De Alkmaarsche kabel en NUON hadden hun administratie en helpdesk heel wat beter geregeld dan bij UPC. Echt hoe vaak hoor je wel niet dat je nog 5 minuten moet wachten op iemand omdat het zo druk is... JA! Vind je et gek, niemand wil er bij UPC werken en een heleboel mensen hebben zoveel problemen! Dus één grote CHAOS!
Ik had een rekening die nog betaald moest worden, dit is nu al zeker anderhalve week tot twee weken terug betaald en nog steeds staat er een blokkade op mijn E-Mail, waarom? Omdat ze het gewoon NIET snappen, ik heb daar over al menig keren over opgebeld en iedere keer is het: "Sorry meneer ****** maar het geld is nog niet binnen, wanneer het geld bij ons binnenkomt na gemiddeld zo'n 3 tot 5 werkdagen, zullen wij direct uw E-Mail deblokkeren." Ja hoor, nu zeker anderhalve week tot twee weken later nog helemaal niets gezien van enige deblokkering.

Ik ben het gewoon echt helemaal zat, ik moest dit even kwijt, als je het niet wilt lezen doe je het niet maar de bovengenoemde problemen veroorzaakt allemaal door UPC is voor mij de reden om met niet meer in zee te gaan en zo spoedig mogelijk met dit bedrijf alle contracten te ontbinden!

AMEN!
 
Topicstarter
Topicstarter
E

EMSoft 2001

xptje zei:
Ik heb nog oude machtigingskaarten liggen, maar met verschillende adressen: UPC Nederland BV, Antwoordnummer 6556, 8900 VC Leeuwarden, Postbus 1050, 8900 CB Leeuwarden of Antwoordnummer 9104, 1000 WT Amsterdam. Ik zou een v.d. adressen in Leeuwarden nemen. Volgens mij zit daar de factureringsafdeling.

Oke dan, het doorgaan met zeiken heeft geholpen, na meerdere malen een qmail formulier te hebben opgestuurd heb ik eindelijk mijn zin gekregen en een antwoord gekregen op mijn brandende vraag!
Mijn vraag was namelijk was het postadres van UPC Nederland was waar ik mijn leuke brief met de mededeling de machtiging in te trekken heen kunnen sturen, eindelijk heb ik daar antwoord op gekregen:

UPC Nederland
Postbus 1050
8900 CB Leeuwarden


Zo... was dat nou zo moeilijk?! Blijkbaar voor hun wel!
 
H

Hagen

emsoft2001 doe er je voordeel mee, faxen is rechtsgeldig

Rtd 29-11-2004,
Hoi

Ik zal je een paar fax nr geven van chello zodat je daar je ei kwijt kan
vergeet niet de gebruikelijke shit aan gegevens erbij tezetten
naam adr PC klnr etc
Ik neem aan dat je met je PC kan faxen???

chello capelle ad ijssel 010 4576613
gerrit goedkoop Manager contact center
jan van leeuwen director billings & collections
chello nijmegen 024 8447181 ;024 8807171 tav
christine duineveld regioman custumer care gelderland;
Hans troelstra Vice president Customer operations
Ruben Uppelschoten Vice president Billing(rekenmeester??)
fax 058 8814080 Leeuwarden

fax 040 8442400 eindhoven
 

KillRoy

Forum Gebruiker
Berichten
499
EMSoft 2001 zei:
Oke dan, het doorgaan met zeiken heeft geholpen, na meerdere malen een qmail formulier te hebben opgestuurd heb ik eindelijk mijn zin gekregen en een antwoord gekregen op mijn brandende vraag!
Mijn vraag was namelijk was het postadres van UPC Nederland was waar ik mijn leuke brief met de mededeling de machtiging in te trekken heen kunnen sturen, eindelijk heb ik daar antwoord op gekregen:

UPC Nederland
Postbus 1050
8900 CB Leeuwarden


Zo... was dat nou zo moeilijk?! Blijkbaar voor hun wel!

Jesus man,

Wat loop je nu een partij moelijk te doen, als je gewoon een factuur van Chello erbij pakt staat hun adres gewoon links boven op de pagina, en staan zelfs KvK gegevens op de factuur waarmee je zo op de KvK site de hele riedel naar voren kan halen...
 
Bovenaan