• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

maandelijkse faktuur per email ?

Berichten
130
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
ik betaal tot nu toe via acceptgiro maar ik heb gisteren een 2-in-1 pakket aangevraagd en dan kan betalen alleen via automatisch incasso. Nu realiseerde ik me ineens dat ik dan ook geen papieren rekening meer krijg.

Ik wil graag maandelijks een email met de faktuur van het bedrag dat die maand per automatische incasso is afgetrokken. Is dit mogelijk ? Zelf moeten inloggen om ergens de rekening te zien vind ik erg onhandig (mocht dit al kunnen) dus liever een email met de faktuur.
 
Als ik me niet vergis vervalt de papieren factuur per 1 juli. Je zal dus een account bij Mijn UPC aan moeten maken.

https://www.coax.nl/news/reageer/index.php?NewsID=2622
 
Als je een account an maakt bij Mijn UPC krijg je een email wanneer de nieuwe factuur klaar staat.
Vervolgens kun je die dan op Mijn UPC bekijken, opslaan en uitprinten. Ook een keer vergeten is geen probleem want de facturen van de laatste maanden staan steeds online.
Ik was niet helemaal zeker hoeveel maanden, ik dacht 6. Even gecontroleerd en ik zie nu de de laatste 16 facturen, dus vanaf maart 2009 tot heden
Het is inderdaad iets meer werk dan de factuur ontvangen per email, maar het heeft ook zijn voordelen.
 
Ik betaal op dit moment nog per acceptgiro maar mijn abonnement gaat over op een 2-in-1 pakket (gisteren aangevraagd) en met dat pakket kan je alleen per automatische incasso betalen. Ik wilde alvast 'mijn faktuur' activeren maar nu blijkt dat schriftelijk te moeten met een formulier. Moet ik dit nu apart doen of komt dit vanzelf goed zodra ik de papieren onderteken van het 2-in-1 pakket ? Ik neem aan dat ik dat nog moet doen nadat ik de doos met modem etc. van de postbode heb aangepakt toch ?
 
Terug
Bovenaan