ik betaal tot nu toe via acceptgiro maar ik heb gisteren een 2-in-1 pakket aangevraagd en dan kan betalen alleen via automatisch incasso. Nu realiseerde ik me ineens dat ik dan ook geen papieren rekening meer krijg.
Ik wil graag maandelijks een email met de faktuur van het bedrag dat die maand per automatische incasso is afgetrokken. Is dit mogelijk ? Zelf moeten inloggen om ergens de rekening te zien vind ik erg onhandig (mocht dit al kunnen) dus liever een email met de faktuur.
Ik wil graag maandelijks een email met de faktuur van het bedrag dat die maand per automatische incasso is afgetrokken. Is dit mogelijk ? Zelf moeten inloggen om ergens de rekening te zien vind ik erg onhandig (mocht dit al kunnen) dus liever een email met de faktuur.