A
akito
Hallo,
Op 29 oktober heb ik via de Ziggo-site HDTV geprobeerd te activeren. Een week later nog steeds geen beeld op de HDTV-kanalen.
Toen maar eens gebeld en kreeg zo'n standaard antwoord "er is iets fout gegaan, ik zal het oplossen" of "Ja, uw bestelling is om onbekende reden niet doorgezet".
Binnen 48 uur had het moeten werken, maar 48 uur later nog niks. Sinds die tijd heb ik om de 48u gebeld met Ziggo en elke keer hoor ik "Nu heeft u écht binnen 48 uur het HDTV-pakket".
Nou... nog altijd niks! :evil::evil: Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of Ziggo mij überhaupt wel HDTV wil leveren. Mijn interesse wordt er in elk geval niet groter op of ze moeten het nu wel erg snel voormekaar krijgen.
Eigenlijk zit ik stiekem te hopen dat anoniem mij uit te brand kan helpen :giveup:
Op 29 oktober heb ik via de Ziggo-site HDTV geprobeerd te activeren. Een week later nog steeds geen beeld op de HDTV-kanalen.
Toen maar eens gebeld en kreeg zo'n standaard antwoord "er is iets fout gegaan, ik zal het oplossen" of "Ja, uw bestelling is om onbekende reden niet doorgezet".
Binnen 48 uur had het moeten werken, maar 48 uur later nog niks. Sinds die tijd heb ik om de 48u gebeld met Ziggo en elke keer hoor ik "Nu heeft u écht binnen 48 uur het HDTV-pakket".
Nou... nog altijd niks! :evil::evil: Ik begin me zo langzamerhand af te vragen of Ziggo mij überhaupt wel HDTV wil leveren. Mijn interesse wordt er in elk geval niet groter op of ze moeten het nu wel erg snel voormekaar krijgen.
Eigenlijk zit ik stiekem te hopen dat anoniem mij uit te brand kan helpen :giveup:
