• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Lopende Werkzaamheden

  • Onderwerp starter Onderwerp starter proxzor
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
P

proxzor

In uw wijk vinden grootschalige werkzaamheden plaats. Verouderde apparatuur zal worden vervangen. Hierdoor kan uw televisie signaal en internet en telefoon verbinding onderbroken worden. Onze excuses voor de overlast.

Dit hebben ze nou al 5x verzet? wanneer komt er nou is een eind aan? ik word er een beetje gek van dat me internet gewoon te brak voor woorden is.
 
Zoiets duurt toch geen maanden mag ik aannemen ?

Hier al last van sinds sinterklaas 2008.
 
Zoiets duurt toch geen maanden mag ik aannemen ?

Hier al last van sinds sinterklaas 2008.

Ik heb er helaas ook al last van sinds sinterklaas 2008, Ik vermoed dat er gewoon capaciteitsproblemen zijn en dat ze dit maar neerzetten zodat wij denken dat ze eraan bezig zijn...
 
Voorheen was dit er ook niet en dus beschouw ik dat als puur gel*l. Als ze een beetje bedrijf zijn dan merken wij er vrijwel niets van want het werkte vrijwel perfect. En zoiets help je niet om zeep, zoals ze nu, in ieder geval, wetens gedaan hebben.

Ik was totaan sinterklaas 2008 niet zo negatief maar ik weet nu wel wat voor zooi Ziggo is geworden en snap ook de frustraties bij velen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan