G
guardijan
Hallo allemaal....begin hier thuis toch een paar dames te krijgen die de HB eruit willen flikkeren!
Elke keer als we een opname willen kijken die al is opgenomen is de opname verdwenen.
Nu zijn ze the voice vanavond aan het opnemen om het te bekijken zodra we thuis zijn maar het opname lampje brand maar bij mijn opname staat helemaal niets




Wordt toch tijd ben ik bang om de box weer om te ruilen voordat mijn dames mij wat aandoen
Iemand een idee wat te doen??
Vriendelijke groet
Jan
Elke keer als we een opname willen kijken die al is opgenomen is de opname verdwenen.
Nu zijn ze the voice vanavond aan het opnemen om het te bekijken zodra we thuis zijn maar het opname lampje brand maar bij mijn opname staat helemaal niets





Wordt toch tijd ben ik bang om de box weer om te ruilen voordat mijn dames mij wat aandoen

Iemand een idee wat te doen??
Vriendelijke groet
Jan