J
jswinkels
Ik heb net mijn Philips HDTV DVR. Ik heb deze mediabox in een afgesloten kast staan en gebruik dus een infraroodverlenger.
Kan iemand mij vertellen waar precies het infrarood oog zit. Ik heb de zender nu naast de record knop geplakt en hij doet het op zich wel, maar wel errug slecht. Niet alle signalen worden ontvangen. Dus als iemand mij de exacte lokatie zou kunjnen geven (bij voorkeur met een foto'tje) dan ga er vanuit dat de bediening een stuk beter zal gaan.
Kan iemand mij vertellen waar precies het infrarood oog zit. Ik heb de zender nu naast de record knop geplakt en hij doet het op zich wel, maar wel errug slecht. Niet alle signalen worden ontvangen. Dus als iemand mij de exacte lokatie zou kunjnen geven (bij voorkeur met een foto'tje) dan ga er vanuit dat de bediening een stuk beter zal gaan.
