B
bsniekers
Mijn Logitech One heeft ruzie met de Philips HD-TV DVR. Enkele commanda's werken niet, als ik de UPC/Philips 8111 presets kies in de Logitech software. Ook als ik deze commando's (BACK en MENU) laat leren, heb ik geen succes. Hebben meer Philips HD-DVR / Logitech One eigenaars hier last van?? Of heeft iemand tips om een andere commando-mapping te gebruiken?
