• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Logitech One commando's leren werkt niet?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bsniekers
  • Startdatum Startdatum
B

bsniekers

Mijn Logitech One heeft ruzie met de Philips HD-TV DVR. Enkele commanda's werken niet, als ik de UPC/Philips 8111 presets kies in de Logitech software. Ook als ik deze commando's (BACK en MENU) laat leren, heb ik geen succes. Hebben meer Philips HD-DVR / Logitech One eigenaars hier last van?? Of heeft iemand tips om een andere commando-mapping te gebruiken?
 
Gewoon aangeven in je setup dat je een aantal commando's handmatig wilt invoeren en dat je de originele afstandsbediening hebt.

Daarna kan je de UPC AB aan de onderkant (!) van de Logitech leggen, knopje op de 1 indrukken en dan op de ander, klaar.

Kind kan de was doen. ;)
 
helaas... zie mijn originele post; ook het leren van de twee commando's in kwestie haalde niks uit....
 
bsniekers zei:
helaas... zie mijn originele post; ook het leren van de twee commando's in kwestie haalde niks uit....

wel vreemd eigenlijk...ik gebruik de logitech one nu sinds december o.a. in combinatie met de hd-dvr maar heb nooit een commando hoeven leren....de standaard aanwezige commando's back,menu werken gewoon.

Als het nog steeds niet werkt bel de harmony helpdesk maar, ik heb heel goede ervaringen met zowel 1e als 2e lijns support daar....ik weet zeker dat ze je kunnen helpen hiermee.
 
bsniekers zei:
Hebben meer Philips HD-DVR / Logitech One eigenaars hier last van??
Ikzelf heb het onding geretourneerd, maar vrij recentelijk hoorde ik een zelfde soort klacht als die van jou van een kennis. Of het eveneens een PH-HDDVR betreft, weet ik niet. Er van uitgaande dat aan hem zou liggen, gaf ik het advies de boekjes nog eens goed door te lezen, hoewel ik denk dat ik die mening moet gaan bijstellen, daar er meerdere soortgelijke klachten zijn.
 
De mijne werkt inderdaad ook 100% en zoals eerder gesteld, hun eerste en tweede lijns helpdesk werken ook prima, geef ze een belletje.
 
jazzpr zei:
Ikzelf heb het onding geretourneerd, maar vrij recentelijk hoorde ik een zelfde soort klacht als die van jou van een kennis. Of het eveneens een PH-HDDVR betreft, weet ik niet. Er van uitgaande dat aan hem zou liggen, gaf ik het advies de boekjes nog eens goed door te lezen, hoewel ik denk dat ik die mening moet gaan bijstellen, daar er meerdere soortgelijke klachten zijn.

waarom moet je je mening bijstellen als je niet weet of het een hd-dvr betrof? de harmony werkt out-of-box prima met een hd-dvr van upc....als het niet werkt is er wat vreemds aan de hand en bel je support.
 
Gebruik hier de Harmony one in combinatie met de philips hd dvr, een philips full hd tv en een bose 1-2-3 systeem.
Werkt vlekkeloos allemaal. Configuratie koste wel enkele uren maar stap voor stap alles aan de praat gekregen en nu al ruim 6 maanden veel plezier van.
 
Terug
Bovenaan