• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

login een ww vergeten

Berichten
23
In wou vandaag weer een inloggen op mijn modem (tomson TWG870) maar ben mijn Gb en WW vergeten, nu ben ik die wel eens eerder vergeten en toen via deze site via een soort achterdeur weer in de modem gekomen en mijn Gebruikersnaam een wachtwoord veranderd maar kan dat draatje niet weer vinden :'( wie kan me helpen? oja ga niet een reset doen. P.s vakje gebruikersnaam leeg laten en ww admin invullen werkt niet
 
Of je herinnert je je naam/wachtwoord, of je doet een reset naar fabrieksinstellingen.
Meer mogelijkheden zijn er helaas niet.

Algemene tip.
In de toekomst naam/wachtwoord op een veilige plaats noteren/ opslaan en de mogelijkheid gebruiken om een back-up van de modem instellingen op te slaan.
 
modem zit reset gaatje moet je met pinnetje indrukken 15 seconde dan is je modem gereset is je inlog admin
 
Terug
Bovenaan