In wou vandaag weer een inloggen op mijn modem (tomson TWG870) maar ben mijn Gb en WW vergeten, nu ben ik die wel eens eerder vergeten en toen via deze site via een soort achterdeur weer in de modem gekomen en mijn Gebruikersnaam een wachtwoord veranderd maar kan dat draatje niet weer vinden :'( wie kan me helpen? oja ga niet een reset doen. P.s vakje gebruikersnaam leeg laten en ww admin invullen werkt niet