T
Th.Koenders
ik heb een sisco 8485, deze wilt niet meer opstarten.
het linkse lampje brand en het aan/uit lampje brand alleen nog
in het schermpje komt niets te staan, op mijn tv staat loading...please wait
zo staat mijn hd 8485 al een hele tijd, ik heb het apperaat al een paar keer opnieuw opgestart maar verder komt het niet. ik had al gelezen dat ik het apperaat opnieuw moet opstarten en dan het knopje van het menu meerdere keren moet indrukken maar ook dan gebeurt er niets.
ik heb al met de helpdesk gesproken maar die kunnen niets doen.
is er iemand die weet wat ik kan doen of waar het kan liggen
mvg Th.Koenders
het linkse lampje brand en het aan/uit lampje brand alleen nog
in het schermpje komt niets te staan, op mijn tv staat loading...please wait
zo staat mijn hd 8485 al een hele tijd, ik heb het apperaat al een paar keer opnieuw opgestart maar verder komt het niet. ik had al gelezen dat ik het apperaat opnieuw moet opstarten en dan het knopje van het menu meerdere keren moet indrukken maar ook dan gebeurt er niets.
ik heb al met de helpdesk gesproken maar die kunnen niets doen.
is er iemand die weet wat ik kan doen of waar het kan liggen
mvg Th.Koenders