• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

loading please wait

Status
Niet open voor verdere reacties.
T

Th.Koenders

ik heb een sisco 8485, deze wilt niet meer opstarten.

het linkse lampje brand en het aan/uit lampje brand alleen nog
in het schermpje komt niets te staan, op mijn tv staat loading...please wait
zo staat mijn hd 8485 al een hele tijd, ik heb het apperaat al een paar keer opnieuw opgestart maar verder komt het niet. ik had al gelezen dat ik het apperaat opnieuw moet opstarten en dan het knopje van het menu meerdere keren moet indrukken maar ook dan gebeurt er niets.
ik heb al met de helpdesk gesproken maar die kunnen niets doen.

is er iemand die weet wat ik kan doen of waar het kan liggen

mvg Th.Koenders
 
Heb je de Cisco decoder al eens geprobeerd aan te zetten zonder coax kabel aangesloten?
 
heb ik al geprobeerd, ik heb de coaxkabel en het kaartje verwijderd en opnieuw opgrstart. maar dat helpt niet.
 
het probleem is door mij zelf opgelost,
ik heb de hardeschijf van mijn kapotte laptop er in gezet. toen de cisco 8485 weer bleek te werken, ik krijg wel rechts onder een tekst met dat de hardeschijf niet goed is, daarna heb ik een h.schijf met 80 gig geplaatst alleen daarmee kan ik geen films opnemen, misschien dat er iemand is die mij kan uitleggen waarom ik niet kan opnemen of uitleggen hoe ik dat kan oplossen.


gr Th.Koenders
 
Omdat de cisco waarschijnlijk een schijf van 320 GB wil zien

Bij de 8455 is verscheidene malen geprobeerd om een andere (grotere) schijf in te bouwen en er werd nooit meer dan de originele 160 GB gebruikt.
De 8485 wordt met een schijf van 320 GB uitgeleverd, dus die zal wel 320 GB willen zien.
 
dank je voor je uitleg,
ik ga een 320 gig zoeken voor een redelijke prijs .
 
ik heb vanmiddag een nieuwe hardeschijf gehaald de kosten waren erg laag 28.50 euro voor een 320 gb en alles is opgelost.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan