• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Liveshop kanaal exit, nieuw kanaal: HetGesprek/Euronews

  • Onderwerp starter Onderwerp starter robertpnl
  • Startdatum Startdatum
R

robertpnl

Vanaf woensdag 5 maart levert UPC in alle ZHZ-gemeenten Euronews / Het Gesprek. Dit gebeurt via het kanaal waarop eerder Liveshop uitzond. (niet waar, zie bericht hieronder)

In de gemeenten waar Euronews/ Het Gesprek al naast Liveshop doorgegeven werd, wordt nog gekeken naar goede vervanging.

Aldus het persbericht, dat vandaag, 5 maart 2008 door UPC is uitgestuurd.
 
Re: Euronews en Het Gesprek ipv Liveshop

Zojuist merk ik dat het analoge Liveshop kanaal er niet meer is (ruis). EuroNews en Het Gesprek zitten namelijk op een nieuw kanaal: kanaal 52 (720 mHz).
 
helliebv zei:
ja en welke gemeente is dat dan???

In ieder geval voor de gemeenten Zuid-Holland-Zuid (ZHZ, staat bij mijn bericht) maar het kan ook makkelijk gelden voor alle Zuid-Hollandse gemeenten waar UPC de kabelmaatschappij is.
 
Hier in Almere zit EuroNews nu ook op dat analoge Liveshop kanaal. Het Gesprek weet ik niet. Misschien in de avond?

Groeten, Alfons
 
Hier in Valkenswaard zit er ook euronews op hetzelde kanaal waar eerst liveshop op zat.
 
Alfons Verbiest zei:
Hier in Almere zit EuroNews nu ook op dat analoge Liveshop kanaal. Het Gesprek weet ik niet. Misschien in de avond?

Groeten, Alfons

Inderdaad 's avonds. Wij hebben al een paar jaar EuroNews hier op de kabel. Dit kanaal wordt sinds een tijdje gedeeld met Het Gesprek. Overdag is EuroNews te zien en 's avonds Het Gesprek.

Op het kanaal van LiveShop is hier (Regio Ede, West Gelderland) nu sneeuw te zien. Het kanaal van LiveShop is gewoon helemaal komen te vervallen denk ik. Ik heb even een scan gedaan en nu is op de S-band een kanaal met TRT erbij gekomen. Ik weet niet of dit kanaal er pas sinds een paar dagen op zit. Toen ik deze TV afgelopen december gekocht had, was het kanaal van TRT er in ieder geval nog niet.
 
oké dan hier in zwijndrecht [ZHZ] dus!!!! niets zwart beeld ook geen testbeeld meer??????????????
 
C0re zei:
Inderdaad 's avonds. Wij hebben al een paar jaar EuroNews hier op de kabel. Dit kanaal wordt sinds een tijdje gedeeld met Het Gesprek. Overdag is EuroNews te zien en 's avonds Het Gesprek.

Op het kanaal van LiveShop is hier (Regio Ede, West Gelderland) nu sneeuw te zien. Het kanaal van LiveShop is gewoon helemaal komen te vervallen denk ik. Ik heb even een scan gedaan en nu is op de S-band een kanaal met TRT erbij gekomen. Ik weet niet of dit kanaal er pas sinds een paar dagen op zit. Toen ik deze TV afgelopen december gekocht had, was het kanaal van TRT er in ieder geval nog niet.

Inderdaad was het vanavond vanaf .....? uur Het Gesprek.

Alfons
 
helliebv zei:
oké dan hier in zwijndrecht [ZHZ] dus!!!! niets zwart beeld ook geen testbeeld meer??????????????

Dan moet je even kanaal 52 instellen (720 mHz). Daar zit nu Euronews en Het Gesprek
 
Terug
Bovenaan