Ik heb een andere schijf tijdelijk geplaatst gehad.
Na alles in de oude staat te hebben teruggebracht waren de stationsletters gewijzigd. Dit weer aangepast naar zoals het was.
Maar mijn Chello mail is leeg. Ook de extra mappen die ik had aangemaakt zijn verdwenen. Ondanks dat de verwijzing naar het juiste station waar mijn mail staat correct is.
Ik kan inloggen wat ik wil, maar helaas, het wachtwoord wordt niet geaccepteerd.
Het ontvangen van email hier onderaan heb ik wel aangevinkt, maar dat zal niet werken.
Na alles in de oude staat te hebben teruggebracht waren de stationsletters gewijzigd. Dit weer aangepast naar zoals het was.
Maar mijn Chello mail is leeg. Ook de extra mappen die ik had aangemaakt zijn verdwenen. Ondanks dat de verwijzing naar het juiste station waar mijn mail staat correct is.
Ik kan inloggen wat ik wil, maar helaas, het wachtwoord wordt niet geaccepteerd.
Het ontvangen van email hier onderaan heb ik wel aangevinkt, maar dat zal niet werken.