• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Livemail herkent mijn wachtwoord van Chello niet meer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter jank
  • Startdatum Startdatum
Berichten
440
Ik heb een andere schijf tijdelijk geplaatst gehad.
Na alles in de oude staat te hebben teruggebracht waren de stationsletters gewijzigd. Dit weer aangepast naar zoals het was.
Maar mijn Chello mail is leeg. Ook de extra mappen die ik had aangemaakt zijn verdwenen. Ondanks dat de verwijzing naar het juiste station waar mijn mail staat correct is.
Ik kan inloggen wat ik wil, maar helaas, het wachtwoord wordt niet geaccepteerd.

Het ontvangen van email hier onderaan heb ik wel aangevinkt, maar dat zal niet werken.
 
Je windows zal altijd op C: staan en daar worden je mailtjes in een bestand opgeslagen. Of je mail client moet toestaan dat je dit verplaatst naar een ander volume? In dat geval kan je de extra schijven nog eens van volume naam verwisselen.
Met EasyBCD kan je eenvoudig je stations letters veranderen, maar pas op dat je wel je windows bootdevice goed laat staan.
Heb je windows opnieuw geinstalleerd? Dan ben je de bewaarde mail kwijt ja. Je client zal alle beschikbare mail van de Ziggo server afhalen bij eerste controle op nieuwe posts. En dat is dan wat je terug krijgt.

ps. Ik heb windows live mail 2012 op mijn windows 10 gezet en die gaat terug tot 2015 in postvak-in voor ziggo. Gmail gaat tot 2010 in mijn geval.
 
Laatst bewerkt:
Ga eens naar dat chello Account in livemail en kijk of er nog een paswoord staat bij eigenschappen --> servers

Zo niet, vul het daar dan in en vink remember password aan en klik ok.

Staat er al een paswoord, vervang het dan met het paswoord waarvan je zeker weet dat het het juiste is en vink remember password aan en klik ok.


PS, je kan dat chello account toch ook toevoegen aan ziggo webmail, dan kan je in ieder geval zien of dat account nog werkt en je mail daar zolang ontvangen en versturen.
 
Laatst bewerkt:
Dank voor alle reacties. Maar na nogmaals, gisteravond wat later, het stappenplan te hebben gevolgd werkte alles weer. Wel wat verschuivingen in aangemaakte mappen in Livemail, maar dat lost zich ook wel weer op. En de berichtregels even opnieuw aan de juiste map gekoppeld.

@Flow, inderdaad waren de stationsletters ook deels door elkaar gehusseld, maar dat is met schijfbeheer in WIN7 snel te herstellen. En mijn mail komt niet binnen op de C schijf, dat had ik ooit al aangepast. Met regelmatige back-ups ben ik ingedekt bij eventuele crash van de C-schijf.
 
Ja dat dacht ik al. Mooi dat je het weer terug hebt.
 
Terug
Bovenaan