• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Live voetbal 2008-2009

  • Onderwerp starter Onderwerp starter The Puma
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
T

The Puma

Nu Tele2 per eind mei wordt beeindigd krijgen we voor het nieuwe voetbaljaar en nieuw kanaal waar live eredevisie voetbal is te zien?

Graag info
 
waarschijnlijk zal dat wel geregeld worden ja.
Het is nu in beheer van de Eredivisie zelf.. dus het wordt rustig afwachten wat die allemaal van plan zijn.
 
De eredivisie kan bijna niet anders dan met de kabelaars, Canaal digitaal en kpn gaan praten over doorgifte. Het tele2 debacle heeft wel aangetoond dat helemaal zelf doen niet werkt. Je kunt dan beter via Sport1 werken. Voordeel van wel het beheer in handen houden, is dat je meer invloed heb op de uitvoering.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan