F
funrider
Ik had gister middag even Lite tv aan via 'zender van de maand' kanaal (13 uit mijn hoofd) echter kreeg ik constant haperingen in geluid en beeld te horen. Ik heb het Starter pakket dus normaal geen toegang tot deze zender. Vorige keren toen deze zender gratis werd doorgegeven werkte de zender prima. Dit beeld/geluid probleem deed zich op dat moment niet voor bij een andere zenders (HD en SD) ook uit dezelfde transport stream (TS) TS2058 (althans waar LiteTV zelf staat) waar o.a. SBS6, ZDF, Arte, Eurosport toebehoren.
Ik zal vanavond weer eens kijken. Meer mensen die dit ondervinden?
Ik gebruik hoogwaardige Hirschmann kabels en heb geen recente wijzigingen gehad in Pace HD decoder, bekabeling of dergelijke.
Ik zal vanavond weer eens kijken. Meer mensen die dit ondervinden?
Ik gebruik hoogwaardige Hirschmann kabels en heb geen recente wijzigingen gehad in Pace HD decoder, bekabeling of dergelijke.

Ik denk dat ik m weer op zet dit weekend nu het verholpen is.
