• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Lite tv zender van de maand - storing geluid/beeld

  • Onderwerp starter Onderwerp starter funrider
  • Startdatum Startdatum
F

funrider

Ik had gister middag even Lite tv aan via 'zender van de maand' kanaal (13 uit mijn hoofd) echter kreeg ik constant haperingen in geluid en beeld te horen. Ik heb het Starter pakket dus normaal geen toegang tot deze zender. Vorige keren toen deze zender gratis werd doorgegeven werkte de zender prima. Dit beeld/geluid probleem deed zich op dat moment niet voor bij een andere zenders (HD en SD) ook uit dezelfde transport stream (TS) TS2058 (althans waar LiteTV zelf staat) waar o.a. SBS6, ZDF, Arte, Eurosport toebehoren.

Ik zal vanavond weer eens kijken. Meer mensen die dit ondervinden?
Ik gebruik hoogwaardige Hirschmann kabels en heb geen recente wijzigingen gehad in Pace HD decoder, bekabeling of dergelijke.
 
Yep... heb er vanochtend nog even naar gekeken. Inderdaad haperingen in beeld en geluid op kanaal 14. Gelijktijdig op zendernummer 609 nergens last van. Nu lijkt het weer in orde te zijn op kanaal 14.
 
Was hier ook het geval, heb melding gemaakt bij UPC via twitter en schijnbaar heeft het geholpen ;D
 
Was afgelopen weekend ook, maar was niet van di. t/m vrijdag.
 
Goed om te lezen dat verholpen is en dat het niet iets bij mij thuis fout zit/zat.
Ik zal het ook nog even dubbel checken vandaag of morgen ;) Ik denk dat ik m weer op zet dit weekend nu het verholpen is.
 
Sjah zei:
Ik denk van niet, Pebble is nu de zender vd maand, hehehe.

O is dat nu aan de gang dat allerlei Royaal zenders slechts een weekje gratis te zien zijn voor Starter abonnees.
 
Terug
Bovenaan