- Berichten
- 977
Hoi gebruikers,
Ik gebruik de WRT160N linksys router, echter gebruik ik nog het -G- netwerk van deze router en wil later de N netwerk gaan gebruiken.
Nu is mijn vraag, waarom is de snelheid via deze router langzamer dan als
ik heb via de kabel aansluit om het modem zelf, mijn laptop dan he.
Moet toch niets uitmaken? Of zal dit met het gebruik met de -N- netwerk wel goed moeten werken?
Of kan ik ergens iets in de router instellen dat deze snelheid wel hoger ligt of moet ik een update erop zetten, want ik zie dat er toch wel een verouderde firmware op de router staat.
Ik gebruik de WRT160N linksys router, echter gebruik ik nog het -G- netwerk van deze router en wil later de N netwerk gaan gebruiken.
Nu is mijn vraag, waarom is de snelheid via deze router langzamer dan als
ik heb via de kabel aansluit om het modem zelf, mijn laptop dan he.
Moet toch niets uitmaken? Of zal dit met het gebruik met de -N- netwerk wel goed moeten werken?
Of kan ik ergens iets in de router instellen dat deze snelheid wel hoger ligt of moet ik een update erop zetten, want ik zie dat er toch wel een verouderde firmware op de router staat.