S
Smi
G'dag,
Ben relatief nieuw op dit forum maar heb even gezocht en kon helaas niets vinden over het probleem waar ik mee zit.
Kort geleden hielp ik een maat van me aan Eweka Usenet en we delen nu 'n account.
Hij vertelde me over dat Ziggo ook zijn versie had en dat het bij hem redelijk werkt, bij mij krijg het dus niet aan de praat.
Ik krijg constant het Authentication Temporarily Unavailable probleem. Eentje die wel bekend was op dit forum maar waar ik tot zover geen oplossing voor heb weten te vinden.
Ik heb ook een probleem met dat ZiggoTV programmaatje. Elke keer als ik poog een zender te spelen valt het internet hier er geheel uit en moet ik de router herstarten om weer verbinding te krijgen.
Dus.. Ik gok dat de router niet geheel is ingesteld en dat kan ook zorgen dat inloggen op de nieuwsgroep ook niet lukt. Wel heb ik een Default Gateway opgezocht door de pc direct aan het modem te hangen, heb deze in de router ingesteld en ik heb op deze manier wel verbinding maar de problemen blijven zich voordoen... :shock:
Heeft iemand tips :?:
Ben relatief nieuw op dit forum maar heb even gezocht en kon helaas niets vinden over het probleem waar ik mee zit.
Kort geleden hielp ik een maat van me aan Eweka Usenet en we delen nu 'n account.
Hij vertelde me over dat Ziggo ook zijn versie had en dat het bij hem redelijk werkt, bij mij krijg het dus niet aan de praat.
Ik krijg constant het Authentication Temporarily Unavailable probleem. Eentje die wel bekend was op dit forum maar waar ik tot zover geen oplossing voor heb weten te vinden.
Ik heb ook een probleem met dat ZiggoTV programmaatje. Elke keer als ik poog een zender te spelen valt het internet hier er geheel uit en moet ik de router herstarten om weer verbinding te krijgen.
Dus.. Ik gok dat de router niet geheel is ingesteld en dat kan ook zorgen dat inloggen op de nieuwsgroep ook niet lukt. Wel heb ik een Default Gateway opgezocht door de pc direct aan het modem te hangen, heb deze in de router ingesteld en ik heb op deze manier wel verbinding maar de problemen blijven zich voordoen... :shock:
Heeft iemand tips :?: