P
prikkel
Wie kan mij helpen: we hebben 3 pc's (1 x windows xp, 2x w9
. Voorheen werkte de router prima op 2 pc's. Het is een 4-ports cable router. Nu hebben we 1 pc erbij en krijgen we nog maar 1 pc op internet. De rest geeft geen verbinding. Er branden ook maar steeds 2 lampjes bij de poorten van de router. Rechtstreeks op het modem aansluiten lukt ook prima, met elke pc. Ook al een kabelsnoertje vernieuwd, helpt ook niet. Sowieso krijg ik ook niet alle 4 de lampjes op de router aan het branden. Ook al branden er bij 2 poorten lampjes, dan nog kan ik maar via 1 pc verbinding met het internet krijgen. Kan iemand mij op een redelijk niet te technische manier helpen? Alvast bedankt![
. Voorheen werkte de router prima op 2 pc's. Het is een 4-ports cable router. Nu hebben we 1 pc erbij en krijgen we nog maar 1 pc op internet. De rest geeft geen verbinding. Er branden ook maar steeds 2 lampjes bij de poorten van de router. Rechtstreeks op het modem aansluiten lukt ook prima, met elke pc. Ook al een kabelsnoertje vernieuwd, helpt ook niet. Sowieso krijg ik ook niet alle 4 de lampjes op de router aan het branden. Ook al branden er bij 2 poorten lampjes, dan nog kan ik maar via 1 pc verbinding met het internet krijgen. Kan iemand mij op een redelijk niet te technische manier helpen? Alvast bedankt![