D
DaMenaCe
Dag Beste mensen.
Ongeveer 2 maanden heb ik een linksys 11mbit router aangeschaft.
Alleen na 2 dagen begon de problemen al, ik verloor steeds de connectie met me router.
Ik krijg dan op geen enkele manier geen IP adres.
Ik heb 3 computers, 2 via wifi en 1 via een gewone UTP kabel.
Op de raarste momenten (soms 1x per dag, soms 3x per dag) verliezen de computers hun connectie.
Op alle 3 krijg ik dan geen ip adres meer, pas als ik de router reset (stroom eraf) dan werkt het weer.
Ik ben toen al teruggegaan naar de winkel, ik kreeg direct een andere mee. maar alweer dezelfde probleem.
Ik heb de laatste firmware en heb linksys al gemaild, maar ik krijg een vage reactie.
Ik weet nou niet of het aan de router ligt of dat 1 van de pc's de boel aan het saboteren is.
Ik heb een amd 2800+ met een etech wifi pci kaart, ook heb ik een laptop (p3) met een sitecom wifi kaart.
En dan heb ik als de test nog een laptop (p3) aangesloten via de utp kabel.
Wie herkent dit probleem ?
Kan ik hier wat aan doen ?
Of moet ik weer terug naar de winkel om maar een hele andere router op te halen ?
Ongeveer 2 maanden heb ik een linksys 11mbit router aangeschaft.
Alleen na 2 dagen begon de problemen al, ik verloor steeds de connectie met me router.
Ik krijg dan op geen enkele manier geen IP adres.
Ik heb 3 computers, 2 via wifi en 1 via een gewone UTP kabel.
Op de raarste momenten (soms 1x per dag, soms 3x per dag) verliezen de computers hun connectie.
Op alle 3 krijg ik dan geen ip adres meer, pas als ik de router reset (stroom eraf) dan werkt het weer.
Ik ben toen al teruggegaan naar de winkel, ik kreeg direct een andere mee. maar alweer dezelfde probleem.
Ik heb de laatste firmware en heb linksys al gemaild, maar ik krijg een vage reactie.
Ik weet nou niet of het aan de router ligt of dat 1 van de pc's de boel aan het saboteren is.
Ik heb een amd 2800+ met een etech wifi pci kaart, ook heb ik een laptop (p3) met een sitecom wifi kaart.
En dan heb ik als de test nog een laptop (p3) aangesloten via de utp kabel.
Wie herkent dit probleem ?
Kan ik hier wat aan doen ?
Of moet ik weer terug naar de winkel om maar een hele andere router op te halen ?