V
Vader
Als je begint op de site van Ziggo-gebruikers en je gaat naar het forum kan je alleen terug naar de hoofdpagina door helemaal naar de onderkant van de pagina te gaan.
Druk namelijk op de link bovenaan van "Ziggo-gebruikers.nl" dan blijf ik in het forum.
Ik heb zelf het idee dat dat de link is die ernaast staat namelijk "Forum voor @Home, Casema en Multikabel".
Klopt het dat deze niet goed werkt?
Druk namelijk op de link bovenaan van "Ziggo-gebruikers.nl" dan blijf ik in het forum.
Ik heb zelf het idee dat dat de link is die ernaast staat namelijk "Forum voor @Home, Casema en Multikabel".
Klopt het dat deze niet goed werkt?