A
amorax
Ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin die Internet via de kabel.
Zelf had ik ook kabelinternet maar dan via Casema.
Wanneer ik mijn computer aansluit op het Multikabel modem krijg ik de melding van 'Limited or no connectivity'. Geen enkele webpagina is te laden.
Commando's 'ping' en 'tracert' geven aan dat er geen verbinding is.
Ik heb reeds de optie 'Repair' uitgevoerd bij de netwerkinstellingen.
Ook 'ipconfig /release' en 'ipconfig /renew' helpt niet.
TCP-IP uit- en weer inschakelen helpt ook niet.
Na al deze acties kom ik via de computer van mijn vriendin wel het internet op.
Wat gaat er mis en hoe kan ik het probleem oplossen.
Richard
Zelf had ik ook kabelinternet maar dan via Casema.
Wanneer ik mijn computer aansluit op het Multikabel modem krijg ik de melding van 'Limited or no connectivity'. Geen enkele webpagina is te laden.
Commando's 'ping' en 'tracert' geven aan dat er geen verbinding is.
Ik heb reeds de optie 'Repair' uitgevoerd bij de netwerkinstellingen.
Ook 'ipconfig /release' en 'ipconfig /renew' helpt niet.
TCP-IP uit- en weer inschakelen helpt ook niet.
Na al deze acties kom ik via de computer van mijn vriendin wel het internet op.
Wat gaat er mis en hoe kan ik het probleem oplossen.
Richard