• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

limited or no connectivity

  • Onderwerp starter Onderwerp starter amorax
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
A

amorax

Ik ben gaan samenwonen met mijn vriendin die Internet via de kabel.
Zelf had ik ook kabelinternet maar dan via Casema.

Wanneer ik mijn computer aansluit op het Multikabel modem krijg ik de melding van 'Limited or no connectivity'. Geen enkele webpagina is te laden.
Commando's 'ping' en 'tracert' geven aan dat er geen verbinding is.

Ik heb reeds de optie 'Repair' uitgevoerd bij de netwerkinstellingen.
Ook 'ipconfig /release' en 'ipconfig /renew' helpt niet.
TCP-IP uit- en weer inschakelen helpt ook niet.
Na al deze acties kom ik via de computer van mijn vriendin wel het internet op.
Wat gaat er mis en hoe kan ik het probleem oplossen.

Richard
 
Al geprobeerd je modem te resetten??

Het mac adres van de pc van je vriendin staat nog in het modem daarom doet internet het wel op de pc van je vriendin maar niet op die van jou.

Dus jou pc er aan hangen en even het modem resetten. Ip renewen en hij moet het doen.

.....
 
opgelost

Het modem resetten heeft gewerkt.
Thnx!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan