• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Limieten worden aangepast !!!!!

E

E.Pruim

'k heb net gebeld met de HD voor een vraag en gelijk heb ik geinformeerd over de limieten.....

Het antwoord van de HD-medewerkster

Ik mag er nix over zeggen, maar er is wel een besluit genomen

gaat het deze maand in of de volgende maand?

Daar mag ik ook nix over zeggen maar het wordt erg leuk

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
 
hehe misschien word er voor de mensen die niet tevereden zijn een makkelijkere manier gegeven om zich af te laten sluiten van chello en voor de nieuwe leden zetten ze de datalimiet specificatie in het contract :P dat zijn nou echte chello streken , en dat is voor hun leuk :P , sorry voor mijn negatieviteit :P :angel:
 
COAX had het er ook al over zij verwachten van Chello deze week een reactie, anders gaan ze over op andere stappen (wat die ook mogen zijn) ......
 
Hoop dat dit echt gaat gebeuren. Zit nu zelf alweer op 22 gig deze maand, dus nog 18 te gaan. Wordt er zo moe van er voortdurend rekening mee te houden.
Zal ze zelf ook eens bellen ;)
 
betaal nog een maand chello maar ben met tiscali
jammer dan van die limieten deze maand bij tiscali

Dataverkeer periode: 79253.1 MB
en geen gezeik bij chello was dat wel anders
 
Zit nu aan de 57 gig met classic, en heb maar 1 mailtje gehad?

Mijn d/l snelheid zit nu rond de 35 a 40 kb/s en upload gewoon 100 ?????

Hoop dat er dus snel veraqndering in komt voor die 50 euries :'(
 
:( ik zit nu al op 51% van men limiet heen :( Dus laten we hopen dat ze de limiet nog aanpassen.

Alleen gezien de IQ van de helpdesk niet echt al tehoog is

ik moest ook laast hun bellen voor connectie problemen (constant "connection reset by peer" bij mIRC)
en raad eens wat hun dan zeggen "JA JE HEBT EEN VIRUS
 
Terug
Bovenaan