• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

LGI-0006 error bij inloggen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Deads
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Deads

Ik wilde recent (2 dagen geleden) mijn mail checken op mijn gsm en kreeg de melding dat er een verbindingsfout was en kwam er niet in hoevaak ik ook probeerde.
Ik maakte me geen zorgen en toen ik thuis kwam wilde ik dus mijn mail checken maar kreeg bij het inloggen de volgende melding:
The user name or password is incorrect. (LGI-0006)

Diverse malen geprobeerd, het mail adres en wachtwoord opnieuw ingevoerd en ik ben mij 100% zeker dat beide juist zijn.

Vandaag dus maar de moeite genomen om in te loggen bij Mijn Ziggo en bij mijn e-mail adressen staat het bewuste mail adres er niet bij.
Waardoor ik dus het gevoel heb dat het bewuste mail adres niet meer bestaat.

Normaal zou ik gewoon hetzelfde mail adress opnieuw aanmaken maar het gaat hier om een oud @home.nl adress.

Weet iemand een simpele fix voor het probleem of is mijn enige hoop contact te zoeken met Ziggo?

Het bewuste mail adres is vrij belangrijk voor me.
 
Het probleem is opgelost.

Ik heb vandaag contact opgenomen met Ziggo.
Hun konden het adres ook niet zien in hun systeem en konden ook niet zien waarom het verdwenen was.

Maar ze hebben het adres opnieuw aangemaakt waarna ik via Mijn Ziggo het wachtwoord kon veranderen.

edit: Wil er er nog even bij zeggen dat ik goed/duidelijk geholpen ben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan