Ik wilde recent (2 dagen geleden) mijn mail checken op mijn gsm en kreeg de melding dat er een verbindingsfout was en kwam er niet in hoevaak ik ook probeerde.
Ik maakte me geen zorgen en toen ik thuis kwam wilde ik dus mijn mail checken maar kreeg bij het inloggen de volgende melding:
The user name or password is incorrect. (LGI-0006)
Diverse malen geprobeerd, het mail adres en wachtwoord opnieuw ingevoerd en ik ben mij 100% zeker dat beide juist zijn.
Vandaag dus maar de moeite genomen om in te loggen bij Mijn Ziggo en bij mijn e-mail adressen staat het bewuste mail adres er niet bij.
Waardoor ik dus het gevoel heb dat het bewuste mail adres niet meer bestaat.
Normaal zou ik gewoon hetzelfde mail adress opnieuw aanmaken maar het gaat hier om een oud @home.nl adress.
Weet iemand een simpele fix voor het probleem of is mijn enige hoop contact te zoeken met Ziggo?
Het bewuste mail adres is vrij belangrijk voor me.
Ik maakte me geen zorgen en toen ik thuis kwam wilde ik dus mijn mail checken maar kreeg bij het inloggen de volgende melding:
The user name or password is incorrect. (LGI-0006)
Diverse malen geprobeerd, het mail adres en wachtwoord opnieuw ingevoerd en ik ben mij 100% zeker dat beide juist zijn.
Vandaag dus maar de moeite genomen om in te loggen bij Mijn Ziggo en bij mijn e-mail adressen staat het bewuste mail adres er niet bij.
Waardoor ik dus het gevoel heb dat het bewuste mail adres niet meer bestaat.
Normaal zou ik gewoon hetzelfde mail adress opnieuw aanmaken maar het gaat hier om een oud @home.nl adress.
Weet iemand een simpele fix voor het probleem of is mijn enige hoop contact te zoeken met Ziggo?
Het bewuste mail adres is vrij belangrijk voor me.