- Berichten
- 952
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Ik ben nu ruim een maand in het bezit van deze prachtige 3D tv maar heb wel een lastig iets. Wanneer ik het toestel aanzet wil het soms dat het absoluut 'out of sync' is als het om de CI+ module gaat. Als ik dan naar een andere zender over schakel krijg ik de tekst 'geen signaal' in beeld...schakel ik op dat moment naar Nederland 1 HD heb ik alleen beeld. Het toestel uitzetten en weer inschakelen is de enige oplossing, of heeft iemand een andere oplossing?
Het heeft alles te maken met de CI+ module want toen ik de 'Humax 5050c' er nog op had staan (omdat de module even niet voorradig was) werkte alles goed.
N.b. Ik krijg wel de teksten in beeld dat de autorisatie gelukt is.
Het heeft alles te maken met de CI+ module want toen ik de 'Humax 5050c' er nog op had staan (omdat de module even niet voorradig was) werkte alles goed.
N.b. Ik krijg wel de teksten in beeld dat de autorisatie gelukt is.