S
superdave76
Hallo,
Ik heb even een vraag....
Ik heb de LG7000 en gebruik de humax decoder via een HDMI kabel.
Bij het instellen van de zenders zegt mijn tv dat er geen DTV zenders te vinden zijn.
Ook kan ik de booster niet gebruiken.
Moet ik nog iets anders instellen of is dat niet nodig
Alvast hartelijk dank voor je hulp!!!!!
Ik heb even een vraag....
Ik heb de LG7000 en gebruik de humax decoder via een HDMI kabel.
Bij het instellen van de zenders zegt mijn tv dat er geen DTV zenders te vinden zijn.
Ook kan ik de booster niet gebruiken.
Moet ik nog iets anders instellen of is dat niet nodig

Alvast hartelijk dank voor je hulp!!!!!