• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Lg 42la6608

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonaldDuck

Forum Gebruiker
Berichten
87
Ik heb zojuist de LG 42LA6608 besteld (prachtige prijs weten te bedingen: 550€), en direct daarna een SMIT iTV CAM. Ik ben een beetje verward met betrekking tot de vele CAMs die momenteel worden aangeboden (Neotion, Smit, nog een keer Smit, en een interactieve SMIT). De ene heeft die kleur sticker, de andere weer die. De ene heeft een smartcard symbool, de andere niet. Wat betekent dit allemaal?

Welke kaarten werken nou in welke TV's? Ik heb nu zoals gezegd de SMiT iTV CAM gekocht. Bottom line: gaat dit werken? En welke CAM heeft de snelste zapsnelheid?

Bij voorbaat dank!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
zolang er maar "Interactieve..." opstaat. Zowel Quantis als SMiT leveren deze CAM's en ze hebben beide een nieuwe sticker (oranje)
 
Duitse Saturn. Prijsgarantie weten te bedingen, omdat o.a. Amazon hem goedkoper aanbiedt.

Hoop alleen dat dit geen problemen oplevert i.c.m. Ziggo. Aangezien de TV niet in NL gekocht is. Kan me echter niet voorstellen dat de TV's in Duitsland andere zijn dan die in NL.

Anoniem, weet jij hier iets over?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Laat ons dat vooral weten of het werkt.

Maar het kan wel. De subroutines in de software die iets doen als je een land kiest, kunnen dat wel degelijk beïnvloeden.

Wie weet kun je wel niet meer de zenders op je eigen volgorde zetten als je NL als land en taal selecteert. Of de Netflix App is niet beschikbaar als je DLD als land en NL als taal selecteert.
 
Aan dat soort dingen dacht ik dus inderdaad ook al. Mocht dat zo zijn, dan is er misschien nog wel de mogelijkheid om gewoon de Nederlandse firmware erop te zetten. Ik zal het in elk geval laten weten. Volgende week kan ik 'm afhalen. Moest nog besteld worden.
 
Heb pas afgelopen weekend tijd gehad om de TV te installeren. Ik heb de TV in Duitsland gekocht en kan bevestigen dat de TV 100% functioneert op het Ziggo netwerk. Ik heb de SMiT interactieve TV CAM van Ziggo, en geen enkel probleem met het ontvangen van zenders. Alles lijkt te werken.

Had in het begin wat problemen met het instellen van Wifi: verbinden ging moeizaam tot niet, en telkens na het opnieuw starten van de TV was de verbinding weer verdwenen en moest ik de netwerksleutel opnieuw invoeren. Dit is opgelost d.m.v. het toewijzen van een statisch IP, en dit handmatig in de TV in te voeren. Het enige waar ik nu nog moeite mee heb is het aan de praat krijgen van LG Time Machine II. Dit werkt blijkbaar niet i.c.m. een USB stick. Ik haal deze week een HDD case en hoop dat mijn IDE 80GB HDD uit mijn oude laptop dan werkt.

Edit: Kan tevens bevestigen dat alle Nederlandse apps (Uitzending Gemist, RTL Gemist, Netflix etc.) beschikbaar zijn en functioneren
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan