K
knorde
Hoi,
De klantenservice is soms echt ongeloofelijk.
Gisteren f-secure aangevraagd via de Ziggo site en ik heb de volgende mail gehad:
Wij hebben je wijzigingsverzoek in goede orde ontvangenHeb je nog vragen, dan kun je terecht bij de afdeling Klantenservice op 0900-1884(lokaal tarief).Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en in hetweekend van 09.00 uur tot 22.00 uur.Met vriendelijke groet,*** KlantenserviceDisclaimer: https://www.ziggo.nl/disclaimer
Nu dacht ik gisteren laat ik de klantenservice even bellen hoelang het duren gaat voordat je het kan gebruiken.
Bel ik de bestellijn zeggen ze je moet bij optie 3 zijn.
Ik opnieuw gebelt nee meneer u moet bij optie 2 zijn.
Ik wat geirriteerd optie 2 gebelt zeggen ze dat er maar een paar mensen wat van weten en die waren al naar huis dus ik moest vandaag terug bellen.
Ik vandaag terug gebelt zeggen ze stuur maar een mail.Ik snap echt helemaal niks van deze gang van zaken en graag zou ik dus willen weten hoelang het duurt voordat ik de codes ontvang.
Ook over de eventuele stopzetting wist men mij niets te vertellen.
Op internet staat de eerste 2 maanden gratis.
Opzeggen gaat op dezelfde termijn als internet.
Houdt dat in dat als het niet bevalt ik binnen de eerste 2 maanden op kan zeggen die gratis zijn?
Ik ga er tot nu toe vanuit dat het wel goed zal werken maar je weet het immers nooit.
En de manier waarop het nu gaat zet me wel heel erg aan het twijfelen.Ik hoor het wel!Gr. Kees.
De klantenservice is soms echt ongeloofelijk.
Gisteren f-secure aangevraagd via de Ziggo site en ik heb de volgende mail gehad:
Wij hebben je wijzigingsverzoek in goede orde ontvangenHeb je nog vragen, dan kun je terecht bij de afdeling Klantenservice op 0900-1884(lokaal tarief).Onze Klantenservice is bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en in hetweekend van 09.00 uur tot 22.00 uur.Met vriendelijke groet,*** KlantenserviceDisclaimer: https://www.ziggo.nl/disclaimer
Nu dacht ik gisteren laat ik de klantenservice even bellen hoelang het duren gaat voordat je het kan gebruiken.
Bel ik de bestellijn zeggen ze je moet bij optie 3 zijn.
Ik opnieuw gebelt nee meneer u moet bij optie 2 zijn.
Ik wat geirriteerd optie 2 gebelt zeggen ze dat er maar een paar mensen wat van weten en die waren al naar huis dus ik moest vandaag terug bellen.
Ik vandaag terug gebelt zeggen ze stuur maar een mail.Ik snap echt helemaal niks van deze gang van zaken en graag zou ik dus willen weten hoelang het duurt voordat ik de codes ontvang.
Ook over de eventuele stopzetting wist men mij niets te vertellen.
Op internet staat de eerste 2 maanden gratis.
Opzeggen gaat op dezelfde termijn als internet.
Houdt dat in dat als het niet bevalt ik binnen de eerste 2 maanden op kan zeggen die gratis zijn?
Ik ga er tot nu toe vanuit dat het wel goed zal werken maar je weet het immers nooit.
En de manier waarop het nu gaat zet me wel heel erg aan het twijfelen.Ik hoor het wel!Gr. Kees.
