Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik dacht vanochtend nog, ben benieuwd hoe lang het goed gaat met telefonie en internet, ongeveer al een week online, 10 minuten later kon ik niet meer bellen en chello lag plat :-[
helpdesk gebeld, ze hebben het toch in 2 uur opgelost sjapoo
ben wel netjes geholpen, moet misschien ook maar een gezegd worden.
ik ben ong. al 5 jaar lid (bij me pa dan) zelf nog een jaar eigen abbo. gehad en in al die jaren 1X storing meegemaakt kon helpdesk ook verder nix aan doen toen ook netjes geholpen
en 1X was er wat mis gegaan met me betalingen ook netjes geholpen en goed gekomen alleen jammer van die 10cent per minuut maar voor de rest gelukkig geen problemen