M
markie1984
Hallo mede UPC'ers
Tijdens een surfsessie kwam ik de volgende site tegen met een leuke uitleg over wat goede signaalwaardes zijn.
Mij zijn de getalletjes op de webinterface van de Cisco en Arris opeens helemaal duidelijk geworden. Site is wel in het Engels, maar dat zal voor de meeste mensen geen probleem zijn. Eventueel op verzoek wil ik de site ook wel vertaald posten.
Doe er je voordeel mee!
https://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1197
Tijdens een surfsessie kwam ik de volgende site tegen met een leuke uitleg over wat goede signaalwaardes zijn.
Mij zijn de getalletjes op de webinterface van de Cisco en Arris opeens helemaal duidelijk geworden. Site is wel in het Engels, maar dat zal voor de meeste mensen geen probleem zijn. Eventueel op verzoek wil ik de site ook wel vertaald posten.
Doe er je voordeel mee!
https://www.speedguide.net/read_articles.php?id=1197



