• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Leuke jongens bij UPC 2

  • Onderwerp starter Onderwerp starter bitsandbytes
  • Startdatum Startdatum
B

bitsandbytes

Enkele weken geleden (zeg 3 á 4) deed ik bij UPC het verzoek om mijn abo te downgraden. Ik heb n.m. 4 jaren een classic abo gehad en wou nu een light. Na lang zeuren kreeg ik eindelijk reactie op mijn verzoek. Om te downgraden werd mij 30 euro in rekening gebracht. :o #@!$%. Ja, je begrijpt het wel. Ging mijn pet te boven. Hierna heb ik gedreigd om omijn UPC telefoon en chello Internet op te zeggen. Prompt kreeg ik een UPC verkoper aan de telefoon die mij tegemoet wou komen in de kosten. Voorwaarde was wel dat ik nog voor telefoon en Internet een jaar lid bleef. Dat leek mij geen goede deal. Een jaar Chello light internet had ik nog schappelijk gevonden want daar ging het mij om.

Ik wacht ff op de aanbiedingen van januari 2005 waarna ik zal overstappen op adsl. Mochten die niet interessant zijn ga ik met de buurman meeliften (die heeft chello) voor maar 10 euro per maand. ;D

Waarom ik dit vermeld is het volgende.
- Kies nooit voor UPC telefonie en Internet tegelijk. (Zal wel duidelijk zijn waarom).
- Als UPC je 30 euro downgrade kosten in rekening brengt niet mee akkoord te gaan.
 
bitsandbytes zei:
Waarom ik dit vermeld is het volgende.
Kies nooit voor UPC telefonie en Internet tegelijk. (Zal wel duidelijk zijn waarom)

Dat is mij niet duidleijk, leg eens uit
 
Dan ben je niet afhankelijk van een en dezelfde provider. Nu ik wil overstappen op adsl moet ik eerst de KPN installatie weer op orde hebben en dat weten de schoften van UPC.
 
bitsandbytes zei:
Om te downgraden werd mij 30 euro in rekening gebracht. :o #@!$%. Een jaar Chello light internet had ik nog schappelijk gevonden want daar ging het mij om.

Dit is normaal, al zo vaak gezegd hier in het forum, elke (downgrade)wijziging kost geld.
Bij elke abonnements vorm wijziging ga je weer een jaar contract aan, ook dit is "algemeen" bekend en al diverse malen vermeld.

Al met al wat UPC doet is niets vreemds en algemeen bekend.
 
Bert,
Zoals aangegeven is het jaarcontract voor chello light het probleem niet. Het gaat ermeer om dat men nu ook mijn upc telefonie erbij betrekt. Daarnaast, downgrade hoeft geen geld te kosten laat ze dan alleen een verplichte jaarabo als voorwaarde opnemen.

Bert zei:
Dit is normaal, al zo vaak gezegd hier in het forum, elke (downgrade)wijziging  kost geld.
Bij elke abonnements vorm wijziging ga je weer een jaar contract aan, ook dit is "algemeen" bekend en al diverse malen vermeld.

Al met al wat UPC doet is niets vreemds en algemeen bekend.
 
waarom zou een downgrade geen geld kosten? Er moeten toch echt dingen veranderd worden en dat kost geld. Bij een upgrade ga je meer betalen dus krijg je die gratis. Zoals gezegd door anderen, UPC doet niks anders dan andere bedrijven.
 
waar het dus om gaat is...
dat je ook een nieuw jaarabbo voor de telefoon moet nemen???

ik zie je probleem niet helemaal...
 
Bert zei:
Dit is normaal, al zo vaak gezegd hier in het forum, elke (downgrade)wijziging kost geld.
Bij elke abonnements vorm wijziging ga je weer een jaar contract aan, ook dit is "algemeen" bekend en al diverse malen vermeld.

Al met al wat UPC doet is niets vreemds en algemeen bekend.

Idd, en niet alleen Chello hoor... Bij zo'n beetje alle ISP moet je betalen voor een downgrade
 
Bert,
Zoals aangegeven is het jaarcontract voor chello light het probleem niet. Het gaat ermeer om dat men nu ook mijn upc telefonie erbij betrekt. Daarnaast, downgrade hoeft geen geld te kosten laat ze dan alleen een verplichte jaarabo als voorwaarde opnemen.

Hierna heb ik gedreigd om omijn UPC telefoon en chello Internet op te zeggen.

het lijkt me dat jij die telefonie er het eerst bij hebt betrokken..

en als je alleen kabel had gehad dan had chello gewoon gezegd: BETALEN en anders oprotten :-X
 
Terug
Bovenaan