D
Digiben
Heb nu ook twonky op mijn Mac, maar al mijn foto, muziek en videobestanden bevinden zich op externe harddisks. Hoe kan ik die dan in godsnaam linken ? Ook is het niet mogelijk om vanuit Itunes iets te streamen naar de TV.....
Wie heeft er wel positieve ervaringen mee ?
Wie heeft er wel positieve ervaringen mee ?
