• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

LET OP! tijd handmatig ingestelde opnames ''verziekt'' door Horizon

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Dave670
  • Startdatum Startdatum
D

Dave670

Hoi iedereen,

Zoals je weet is de wintertijd vannacht ingegaan en dat is te merken met UPC Horizon.
UPC Horizon heeft alle handmatig ingestelde opnames ''verziekt'' alle tijden zijn 1 uur teruggezet.

Alle ingestelde opnames via de TV Gids gaan wel goed, logisch want die tijd veranderd niet.

Waarom veranderd Horizon de tijd als de tijd officieel niet veranderd voor de opnames?

Dit probleem speelt al jaren maar UPC lost het niet op!
Ik kan mij herinneren dat de Cisco HD DVR en de overige oude mediaboxen het wel goed doet en de tijden niet aanpast.

Weer alle tijden aanpassen >:(


De reden dat ik de TV Gids niet gebruik is omdat de tijden bij de TV Gids vaak niet kloppen en serie opnamen gaat ook vaak fout.
 
Dave670 zei:
Hoi iedereen,

Hoi Dave,

Zoals je weet is de wintertijd vannacht ingegaan en dat is te merken met UPC Horizon.
UPC Horizon heeft alle handmatig ingestelde opnames ''verziekt'' alle tijden zijn 1 uur teruggezet.

Klopt. Naast het normale uurtje terug... zijn de handmatig ingestelde opnames niet op de 'oude' tijden gebleven. Die zijn ook een uur terug gegaan. Vanochtend zou Food Factory opgenomen worden op Discovery HD. Normale tijd dus gewoon 07.10 uur beginnen met opnemen. Ook al is de klok een uur teruggegaan... de uitzending blijft om 07.10 uur (nieuwe tijd in dit geval) starten. Nee, UPC vond het handig om dan de opname maar om 06.10 uur te beginnen. Elk jaar is er wel iets met die zomer- en wintertijd.

Alle ingestelde opnames via de TV Gids gaan wel goed, logisch want die tijd veranderd niet.

Juist.

Waarom verandert Horizon de tijd als de tijd officieel niet veranderd voor de opnames?

Dat doet de Horizon niet... dat doen die ontwikkelaars bij het Horizon-team die schijnbaar de opdracht niet goed uit hebben kunnen voeren, omdat ze zelf even het spoor bijster waren. Dat heb je hè... veel te weinig spoorboekjes sinds de NS ze kwijt wil. Enige andere logische uitleg heb ik niet. Het is en blijft verwarrend... en dan de gebruikers maar weer de schuld geven :)

Dit probleem speelt al jaren maar UPC lost het niet op!
Ik kan mij herinneren dat de Cisco HD DVR en de overige oude mediaboxen het wel goed doet en de tijden niet aanpast.

Ook slechte reclame is goede reclame... :)

Weer alle tijden aanpassen >:(

Verwijderen... opnieuw invoeren... zo klaar joh. Het is zondag... klokslag... uh... 12.09 uur. We hebben genoeg tijd volgens UPC.

De reden dat ik de TV Gids niet gebruik is omdat de tijden bij de TV Gids vaak niet kloppen en serie opnamen gaat ook vaak fout.

Die is de laatste tijd inderdaad weer helemaal verneukt. Lijkt wel of UPC het bewust allemaal slechter doet om na de fusie weer op het oude niveau te presteren en wij dan maar denken dat er een vooruitgang geboekt is.
  • Geen informatie van webcare.
  • Zeer slechte informatievoorziening omtrent updates.
    En ja, als men hierover klaagt, trekt men het 'boetekleed' aan en verontschuldigt zich om vervolgens gewoon weer op de oude voet verder te gaan.
  • Vragen worden niet beantwoord.
  • Je kan beter 'vriendjes' zijn met die en die, want dan lukt het wel.
    Degene waar het om gaat, zullen het wel ontkennen.
  • Updates (b.v. modemversie 1.14) die teruggetrokken worden en geen uitleg waarom.

Edit -> kleine toevoeging...

Tijdens de IBC 2013 diverse mensen van het Horizon-team ontmoet... samen met webcare (Jordy en Cas) en niets ten nadele van de leden van webcare (deze 2 hebben heel veel geregeld en zullen vast ook aan regels gebonden zijn) en nog 2 lieden waar ik de naam maar even niet van noem, maar ik heb het gevoel je hier met je polsen tot aan je ellebogen op plekken moet zitten waar de zon niet schijnt, wil je iets voor elkaar krijgen. Daarom is mijn achting aangaande bepaalde lieden ook zo enorm laag. Beloftes zijn gewoon loze woorden waarvan je wel mag denken dat het zelfs verspilling is van de uitgeademde lucht.

Had ik mijn mond dicht moeten houden én mijn hoofd onder het 'maaiveld' moeten houden? Waarschijnlijk wel, maar huichelaars hebben we al genoeg... het mag wel eens gezegd worden.
 
Ach ja Creative Solution ik heb de opnames inderdaad handmatig opnieuw ingesteld en nu staat alles weer goed.
Nu wist ik toevallig dat het de vorige keer ook fout ging maar er zullen vast ook mensen zijn die niet gaan kijken of alles nog wel klopt omdat ze er vanuit gaan dat de handmatig ingestelde tijd niet veranderd.

Ik ben het met je eens dat UPC steeds minder communiceert en de TV gids steeds slechter wordt.

Wilde het hier toch even delen dat mensen er rekening mee kunnen houden dat de tijden niet meer kloppen :) !
 
bedankt voor de tip.
maar de laatste weken ben ik vaker mijn handmatig ingestelde opnames volledig kwijtgeraakt... heb nu voor de derde keer in korte tijd alles opnieuw in moeten stellen.
 
Terug
Bovenaan