G
grandduke3
Ik wilde in de toekomst weg bij Supernews na dat mijn jaar abonnement zou zijn afgelopen. nu heb ik net na lang zoeken een nieuwe baan dus nog druk druk druk en wat bleek er was ruim een week weer voor een jaar geld afgeschreven door Supernews.
Ik heb geen enkele melding gehad dat dit zou gaan gebeuren of dat het is gebeurd, ik heb het zelf moeten ontdekken op mijn bankafschrift.
Ik wil gewoon stoppen met deze newsserver omdat ik met downloaden niets ouder dan 700 dagen kan downloaden terwijl de rententie eigenlijk 1600+ dagen zou moeten zijn.
Tot ongeveer 600 dagen krijg ik alles wel binnen maar alles tussen de 600 en 700 dagen oud moet ik met reparatiebestanden repareren en alles ouder dan 700 dagen krijg ik echt niet gerepareerd.
Als ik vraag waarom dit zo is krijg ik te horen notice and takedown.
Nu kan dat bij alles ouder dan 700 dagen we zo zijn maar waarom kan ik wel alles tot 700 dagen repareren (buiten de echt notice and takedown) dus is dit gewoon een leugen want een bestand wat met notice and takedown is weggehaald kan je echt niet met een paar reparatiebestanden repareren.
Dus is het een grote leugen, ik heb al eerder aangegeven dit niet te geloven omdat ik de bestanden wel kan repareren.
Nu heb ik dus een verzoek ingediend om het afgeschreven bedrag terug te boeken minus een maand abonnementsgeld, maar daar werken ze niet aan mee.
Ik wordt op een of andere regel gewezen waar in bij het afsluiten maar gelijk weer had moeten opzeggen en wordt ik aan mijn jaarabonnement gehouden.
Dus ik baal van de hele opstelling van dit bedrijf, want wat ik ook voorstel nergens wordt op ingegaan
Dus mensen let op zeg gelijk op na het afsluiten want anders wordt er weer een jaar afgeschreven.
Als ik nou geld zat had dan zou ik zeggen steek het lekker waar het licht niet schijnt maar dat kan ik niet en ik wil gewoon stoppen met deze newsserver omdat ze gewoon liegen en bedriegen.
DUS GELIJK OPZEGGEN NA AFSLUITEN WANT ZE GEVEN NIETS VAN TE VOREN AAN DAT ZE WEER GAAN INCASSEREN!!!.
Ik vind het echt ongepast en volgens mij moeten ze toch minimaal een berichtje sturen dat je abonnement wordt vernieuwd maar helaas deze honden doen dat niet.
Sorry maar ik ben zo klaar met deze zooi, liegen en bedriegen doen ze en als je ze op de retentie wijs op dit moment krijg je geen reactie.
Mijn advies is dus niet mee in zee gaan maar beter even verder zoeken want er is voor iets meer geld iets heel veel beters te krijgen!!!!!
Ik heb geen enkele melding gehad dat dit zou gaan gebeuren of dat het is gebeurd, ik heb het zelf moeten ontdekken op mijn bankafschrift.
Ik wil gewoon stoppen met deze newsserver omdat ik met downloaden niets ouder dan 700 dagen kan downloaden terwijl de rententie eigenlijk 1600+ dagen zou moeten zijn.
Tot ongeveer 600 dagen krijg ik alles wel binnen maar alles tussen de 600 en 700 dagen oud moet ik met reparatiebestanden repareren en alles ouder dan 700 dagen krijg ik echt niet gerepareerd.
Als ik vraag waarom dit zo is krijg ik te horen notice and takedown.
Nu kan dat bij alles ouder dan 700 dagen we zo zijn maar waarom kan ik wel alles tot 700 dagen repareren (buiten de echt notice and takedown) dus is dit gewoon een leugen want een bestand wat met notice and takedown is weggehaald kan je echt niet met een paar reparatiebestanden repareren.
Dus is het een grote leugen, ik heb al eerder aangegeven dit niet te geloven omdat ik de bestanden wel kan repareren.
Nu heb ik dus een verzoek ingediend om het afgeschreven bedrag terug te boeken minus een maand abonnementsgeld, maar daar werken ze niet aan mee.
Ik wordt op een of andere regel gewezen waar in bij het afsluiten maar gelijk weer had moeten opzeggen en wordt ik aan mijn jaarabonnement gehouden.
Dus ik baal van de hele opstelling van dit bedrijf, want wat ik ook voorstel nergens wordt op ingegaan
Dus mensen let op zeg gelijk op na het afsluiten want anders wordt er weer een jaar afgeschreven.
Als ik nou geld zat had dan zou ik zeggen steek het lekker waar het licht niet schijnt maar dat kan ik niet en ik wil gewoon stoppen met deze newsserver omdat ze gewoon liegen en bedriegen.
DUS GELIJK OPZEGGEN NA AFSLUITEN WANT ZE GEVEN NIETS VAN TE VOREN AAN DAT ZE WEER GAAN INCASSEREN!!!.
Ik vind het echt ongepast en volgens mij moeten ze toch minimaal een berichtje sturen dat je abonnement wordt vernieuwd maar helaas deze honden doen dat niet.
Sorry maar ik ben zo klaar met deze zooi, liegen en bedriegen doen ze en als je ze op de retentie wijs op dit moment krijg je geen reactie.
Mijn advies is dus niet mee in zee gaan maar beter even verder zoeken want er is voor iets meer geld iets heel veel beters te krijgen!!!!!

