E
EvtK
Beste mensen,
Ben onlangs geswitched naar de upc-droomdeal voor 45 euro met 5 euro voor HD. Dit was mogelijk door de tariefswijzigingen voor 2010. Aantal berekeningetjes gemaakt wat nu voordeliger was. Aangezien die droomdeal met standaard bellen is, komen er gebruikskosten om de hoek. Ik was toch wel voordeliger uit dan andere abo's, dus geswitched. Nu kom ik erachter via de eerste factuur dat er voor allerlei extra diensten bij bellen standaard geld in rekening wordt gebracht. Waaronder nummerweergave (vrij standaard volgens mij). Kan daardoor toch ineens minder voordelig zijn.
Ik dacht ik meld het even hier.
Groet.
Ben onlangs geswitched naar de upc-droomdeal voor 45 euro met 5 euro voor HD. Dit was mogelijk door de tariefswijzigingen voor 2010. Aantal berekeningetjes gemaakt wat nu voordeliger was. Aangezien die droomdeal met standaard bellen is, komen er gebruikskosten om de hoek. Ik was toch wel voordeliger uit dan andere abo's, dus geswitched. Nu kom ik erachter via de eerste factuur dat er voor allerlei extra diensten bij bellen standaard geld in rekening wordt gebracht. Waaronder nummerweergave (vrij standaard volgens mij). Kan daardoor toch ineens minder voordelig zijn.
Ik dacht ik meld het even hier.
Groet.
