• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Let op bij switch naar Droom Deal

  • Onderwerp starter Onderwerp starter EvtK
  • Startdatum Startdatum
E

EvtK

Beste mensen,

Ben onlangs geswitched naar de upc-droomdeal voor 45 euro met 5 euro voor HD. Dit was mogelijk door de tariefswijzigingen voor 2010. Aantal berekeningetjes gemaakt wat nu voordeliger was. Aangezien die droomdeal met standaard bellen is, komen er gebruikskosten om de hoek. Ik was toch wel voordeliger uit dan andere abo's, dus geswitched. Nu kom ik erachter via de eerste factuur dat er voor allerlei extra diensten bij bellen standaard geld in rekening wordt gebracht. Waaronder nummerweergave (vrij standaard volgens mij). Kan daardoor toch ineens minder voordelig zijn.

Ik dacht ik meld het even hier.

Groet.
 
En volgens mij wordt dit gelijk weer gecrediteerd, dat is bij mij ook zo. De diensten als wisselgesprek en nummerweergave zijn gratis. Ze staan op de factuur maar worden gelijk gecrediteerd. Dus even goed kijken.
 
femke98 zei:
En volgens mij wordt dit gelijk weer gecrediteerd, dat is bij mij ook zo. De diensten als wisselgesprek en nummerweergave zijn gratis. Ze staan op de factuur maar worden gelijk gecrediteerd. Dus even goed kijken.
nee bij standaard bellen moet je daar voor betalen.
zie ook ander topic
5y6x54.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Z'n droomdeal is het dus ook weer niet, ik mog het niets aanvragen van upc aangezien ik al een klant was. en die actie is voor nieuwe klanten vertelde ze mij.
Ben blij dat ik het dus niet heb.
 
En waar staat dat in de voorwaarden?

Of heb je je iets laten aanleunen door zo'n "telefoonmuts"?
 
Staat allemaal in de voorwaarden van de acties.
https://www.upc.nl/voorwaarden/?algemeen=on&pakket=on
 
upc zei:
Actievoorwaarden

UPC Alles-in-één Voordeelpakket: Fiber Power Internet 25 + Bellen Standaard + Digitale TV Starter =
€ 28,20 per maand + Standaardpakket Radio/TV = € 45,- per maand.

U betaalt geen aansluitkosten, geen administratiekosten en geen éénmalige activatiekosten.
Actieperiode: t/m 31 januari 2010
• Klanten die nog geen kabelaansluiting hebben van UPC betalen geen eenmalige aansluitkosten van € 35,-.
• Nieuwe klanten en klanten die alleen het Standaardpakket Radio/TV van UPC afnemen betalen ook geen eenmalige administratiekosten van € 10,-.
• Voor Digitale TV Starter gelden geen eenmalige activatiekosten van € 30,-.
• Dit aanbod is voor nieuwe UPC klanten en voor UPC klanten die er een product bijnemen én het internetabonnement niet omzetten naar een lagere snelheid.
• Alleen beschikbaar i.c.m. het UPC Standaardpakket Radio/TV (max. € 16,80 p/m) en een jaarcontract,
daarna maandelijks opzegbaar.
• Voor UPC Internet ontvangt u een modem in bruikleen. De borg hiervoor bedraagt € 45,-.
• Aanmelden voor deze actie kan t/m 31 januari 2010.
• Deze actie is niet geldig in combinatie met andere acties.
• Aanvragen die te laat worden ontvangen of niet voor de korting in aanmerking komen, worden verwerkt als aanvragen voor de reguliere diensten van UPC.
• UPC behoudt zich het recht voor de aanbieding voortijdig te beëindigen en/of te wijzigen.
• U kunt alleen gebruik maken van deze actie als de aangeboden dienst op uw adres geleverd kan worden.
• Op deze actie en de levering van UPC diensten zijn, naast deze actievoorwaarden, de Specifieke voorwaarden UPC Totaalpakket en de Algemene Voorwaarden van UPC van toepassing. Als bepalingen van voornoemde voorwaarden onderling verschillen, gelden de eerste genoemde bepalingen.
UPC Alles-in-één Voordeelpakket 25Mb + Bellen Standaard + DTV Starter
Actievoorwaarden

Zoals ik het dus lees mag een bestaande klant ook gewoon het droomdeal pakket nemen.
 
Ik ben ook overgestapt op de 45 euro aanbieding. Vanaf 1 november 2009. Van Classic en telefonie naar deze 3-in-1. Ik kreeg er dus een mediabox bij, overige spullen bleven werken (Classic is ook 25 Mb). Aansluiten mediabox was een fluitje van een cent. Dus alles werkt naar behoren.

Eerste twee maanden waren de facturen licht verwarrend met vele posten die verschenen en meteen weer gecrediteerd werden, en over een andere periode dan een maand. Totaal opgeteld was het wel ongeveer 45 euro (excl gebruik telefonie vanzelfsprekend). En de eerste factuur die vandaag verscheen was helemaal correct.

Het kost dus even voor het allemaal begrijpelijk wordt, de informatie lijkt verwarrend, maar het is zonder gezeur goed gegaan en ik heb niets teveel betaald. Sterker, ik betaal een stuk minder dan met Classic.

Hans
 
Terug
Bovenaan