R
rst06
lelijk beeld (moiré) Digi1 STB-85 met een projector
Ik heb via mijn 800x600 Infocus X1 projector een uitermate lelijk beeld. Er zit een soort van moirévorming in het beeld in vooral huidtinten, blauwe en oranje beeldvlakken.
Ik heb al een andere beamer aangesloten, alle overige apparaten afgekoppeld, stroom uit een andere groep getapt, een mantelstroomfilter geinstalleerd, maar die storing in het beeld blijft ! Ik heb de Digi05 via scartverloop aangesloten op de S-Video ingang van de X1 beamer. Via de VGA aansluiting en mijn MacMini heb ik kraakhelder beeld.m Ook een DVD speler op de analoge ingang van de beamer geeft super beeld.
Ik dacht even dat de resolutie van mijn Digi1 STB-85ir interfereert met de SVGA resolutie van de beamer, maar kan dat niet hard maken. Ik weet mij verder eigenlijk even geen raad, weet iemand wat ik nog meer kan ondernemen? Of zou het de Digi zijn waar een storing in zit ?
Ik heb via mijn 800x600 Infocus X1 projector een uitermate lelijk beeld. Er zit een soort van moirévorming in het beeld in vooral huidtinten, blauwe en oranje beeldvlakken.
Ik heb al een andere beamer aangesloten, alle overige apparaten afgekoppeld, stroom uit een andere groep getapt, een mantelstroomfilter geinstalleerd, maar die storing in het beeld blijft ! Ik heb de Digi05 via scartverloop aangesloten op de S-Video ingang van de X1 beamer. Via de VGA aansluiting en mijn MacMini heb ik kraakhelder beeld.m Ook een DVD speler op de analoge ingang van de beamer geeft super beeld.
Ik dacht even dat de resolutie van mijn Digi1 STB-85ir interfereert met de SVGA resolutie van de beamer, maar kan dat niet hard maken. Ik weet mij verder eigenlijk even geen raad, weet iemand wat ik nog meer kan ondernemen? Of zou het de Digi zijn waar een storing in zit ?
Laatst bewerkt door een moderator: