• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

led knippert wel op de modem,maar geen kiestoon telefoon....

  • Onderwerp starter Onderwerp starter poppapump
  • Startdatum Startdatum
Als je de hoorn op het toestel laat, knippert de led van telephone1 dan ook? Als dat het geval is, wil een reset (minimaal 30 seconden van de stroom) nog wel eens helpen. Blijft deze toch knipperen, dan even het snoertje wat naar de telefoon gaat uit het modem halen. Brandt deze dan wel continu, dan is er iets met het kabeltje of telefoon aan de hand. Kan een kortsluiting in het kabeltje of stekker zijn of iets met het toestel zelf.

Als dat allemaal niet aan de orde is, lijkt me een telefoontje naar de helpdesk wel op z'n plaats, dunkt me.
 
Terug
Bovenaan