• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

LCD TV vervoeren + kwaliteit

  • Onderwerp starter Onderwerp starter djstayla
  • Startdatum Startdatum
D

djstayla

Ik krijg donderdag een nieuwe LCD TV van 32" van LG (21LE2R)
Nu is de vraag kan ik deze in mijn vw polo 1997 vervoeren, en moet deze rechtop vervoerd worden of kan deze ook plat.

Hebben mensen trouwens ervaring met LG tv's icm met UPC digital qua kwaliteit.

Alvast bedankt :)
 
Normaal gesproken staat het op de verpakking of hij rechtopstaand vervoert moet worden.
(This site up. ↑ )
Persoonlijk vervoer ik zoiets altijd rechtop, omdat het lcd paneel gemaakt is van erg dun glas en dat leg ik niet graag plat.
 
Een LG Tv?

Hmm ik weet wel hoe je dat moet vervoeren moet je maar ff langs me huis komen en hem af leveren zal ik kijken of je hem goed hebt vervoerd en dan krijg je hem ooit nog wel terug :P haha je weet wel waar ik woon he Alex...

Ciao Delano
 
Ik moet weten of die staand dan in een polo vervoerd kan worden, anders moet ik wat anders regelen ::)
 
djstayla zei:
Ik krijg donderdag een nieuwe LCD TV van 32" van LG (21LE2R)
Nu is de vraag kan ik deze in mijn vw polo 1997 vervoeren, en moet deze rechtop vervoerd worden of kan deze ook plat.

Hebben mensen trouwens ervaring met LG tv's icm met UPC digital qua kwaliteit.

Alvast bedankt :)

Het vervoeren van jou LCD tv in de verpakking kan ligend en recht op, de verklaring op de verpakking van recht op heeft te maken als je de verpakking weg zet dan moet je hem recht op wegzetten.

Ik zelf heb mijn tv LCD plat vervoerd in de auto, naar thuis komst even de tv op kamer temparatuur laten komen om hem uit de verpakking te halen, laat hem dan even een half a een uurtje staan en je kan hem aan gaan sluiten.

Verder het digitalen signaal van UPC op mijn LCD tv is super ook het geluid is beter vooral als ik in dolby surround luister is het signaal zeer goed beter als het analogen signaal.

Verder nog een tip bewaar de doos en inhoud van je LCD tv mog je hem een keer moeten vervoeren heb je altijd een goede verpakking.
 
ok bedankt, dan kijk ik even wat het makkelijkste past, ik had het aan de verkoper gevraagd en die zei dat deze rechtop moet omdat je anders kans hebt dat het beeldscherm scheurt door de spanning die erop komt te staan.
 
djstayla zei:
ok bedankt, dan kijk ik even wat het makkelijkste past, ik had het aan de verkoper gevraagd en die zei dat deze rechtop moet omdat je anders kans hebt dat het beeldscherm scheurt door de spanning die erop komt te staan.

Spanning ?? mag ik vragen bij welke winkel jij die tv koopt ??

Als jij heb gewoon rutig neer leg kan er niks gebeuren.

Je moet eens weten, hoe met dat spul word omgegaan word voor dat het in de winkel komt ;)
 
Waarom koop je die TV niet gewoon bij een winkel die gratis bezorgd (Correct, Mediamarkt en vast een hoop anderen)? Is wel zo handig. Ze sluiten hem nog voor je aan ook, wel handig, mocht het een DOA zijn kan hij meteen weer terug zonder dat je zelf nog een keer transport moet regelen.
Snap nooit dat mensen naar een winkel gaan waar de TV twee tientjes goedkoper is, maar die niet bezorgen.

En die tip over het bewaren van de doos: ik weet niet hoe groot jouw huis is, maar weet je hoe groot die dozen zijn?

Maar ik ga zelf binnenkort verhuizen, dus tips over het vervoeren van mijn LCD zonder originele doos zijn ook welkom.
 
Maar ik ga zelf binnenkort verhuizen, dus tips over het vervoeren van mijn LCD zonder originele doos zijn ook welkom.

Vraag bij een bekende verhuizer om een doos die goed genoeg is voor je tv, zorg voor een piepschuim of doppe plestik en vul de doos daar mee op terwijl jou tv er in zit. ( Dan wel de doos recht op VERVOEREN er zit namelijk geen vreem meer in waar de tv in rust )

Verder nog over de dozen, deze moet je tegewoordig bewaren tot de garansie van je tv is verlopen, somegen winkel vervald de garansie als je de verpaking niet meer hebt LEES even de kleine letters !!
 
Terug
Bovenaan