B
BeQuietAndDrive
Goedenavond!
De laatste tijd heb ik veel last van een hoge ping in games, waardoor ze onspeelbaar zijn. In bijvoorbeeld iRacing bijvoorbeeld op een AMS server zitten 45 man op 30 ms en ik op 190. In speedtest valt het allemaal wel mee maar daar heb ik dus niet zo veel aan
De router (D-Link DIR-855) is er al tussenuit, ik heb direct modem > PC nu met een nieuwe kabel. Verder geen andere apparaten aangesloten (kan niet eens zonder router).
Ik heb een Cisco 3212 modem en UPC 50Mbit internet. De modem waarden zijn:
Downstream:
Channel 1: 1.8 dBmV 38.0 dB
Channel 2: 1.9 dBmV 38.2 dB
Channel 3: 1.6 dBmV 37.9 dB
Channel 4: 1.4 dBmV 37.6 dB
Channel 5: 1.0 dBmV 37.5 dB
Channel 6: 1.1 dBmV 37.3 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB
Upstream:
Channel 1: 49.7 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Ik heb alles aan achtergrondprogramma's uit staan (zoals Dropbox en zo) maar het is compleet waardeloos. Ik kan op deze manier niet verder met UPC, de helpdesk kan me niet verder helpen namelijk. Ben al 17 jaar abonnee (toen heette het nog Telekabel) maar als ik niet meer online kan gamen en de rest van Nederland wel dan moet het maar stoppen denk ik...
Heeft iemand van jullie nog een goed idee? Ik weet het namelijk niet meer.
De laatste tijd heb ik veel last van een hoge ping in games, waardoor ze onspeelbaar zijn. In bijvoorbeeld iRacing bijvoorbeeld op een AMS server zitten 45 man op 30 ms en ik op 190. In speedtest valt het allemaal wel mee maar daar heb ik dus niet zo veel aan

De router (D-Link DIR-855) is er al tussenuit, ik heb direct modem > PC nu met een nieuwe kabel. Verder geen andere apparaten aangesloten (kan niet eens zonder router).
Ik heb een Cisco 3212 modem en UPC 50Mbit internet. De modem waarden zijn:
Downstream:
Channel 1: 1.8 dBmV 38.0 dB
Channel 2: 1.9 dBmV 38.2 dB
Channel 3: 1.6 dBmV 37.9 dB
Channel 4: 1.4 dBmV 37.6 dB
Channel 5: 1.0 dBmV 37.5 dB
Channel 6: 1.1 dBmV 37.3 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB
Upstream:
Channel 1: 49.7 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
Ik heb alles aan achtergrondprogramma's uit staan (zoals Dropbox en zo) maar het is compleet waardeloos. Ik kan op deze manier niet verder met UPC, de helpdesk kan me niet verder helpen namelijk. Ben al 17 jaar abonnee (toen heette het nog Telekabel) maar als ik niet meer online kan gamen en de rest van Nederland wel dan moet het maar stoppen denk ik...
Heeft iemand van jullie nog een goed idee? Ik weet het namelijk niet meer.