Laten we chello dwingen onze abbonnementsgelden te retourneren!!!!!

C

capodicapo

Als we nou allemaal eens gaan vragen om ons geld terug.Dit voor niet of zeer slecht geleverde produkten.
Lijkt mij dat dan heel snel die problemen worden opgelost. >:D


capodicapo
 
D

Demoniac NL

Vragen kan je altijd doen, maar of je er iets mee gaat opschieten ;D
Ik denk dat ze iedereen keihard gaan lopen uitlachen ;)
 

Devil-Strike.net

Quality Member
Berichten
16.429
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ja idd gewoon bellen en terug vragen.
heb ook voor die narigheid 49,95eu terug gehad :D tog weer 1maand gratis >:D
 

Johnny54

Moderator
Berichten
19.224
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
capodicapo zei:
Als we nou allemaal eens gaan vragen om ons geld terug.Dit voor niet of zeer slecht geleverde produkten.
Lijkt mij dat dan heel snel die problemen worden opgelost. >:D


capodicapo
???  ???  ???
Hoe wil jij geld van chello terug vragen terwijl je ADSL hebt?
 
T

Tuurbo

Ja en laten we ze dwingen dat we allemaal 5 jaar lang gratis extreem krijgen!! Onbegrijpelijk dat we meer dan 10 minuten per maand met onze Chello light eruit liggen!!

Jeesus mensen, ik heb pin-automaten in de buurt die vaker problemen hebben dan mijn chello verbinding, laten we gewoon ff normaal doen!
 
Topicstarter
Topicstarter
C

capodicapo

Johnny54 zei:
??? ??? ???
Hoe wil jij geld van chello terug vragen terwijl je ADSL hebt?

Een beetje zinloze vraag!!!!
Geld terug vragen kan altijd.Zeker als je al een half jaar een grote soepverbinding hebt met chelloplus.
En ook al ben je overgestapt naar een andere provider die wel eerlijke reclame maakt en waar bied voor zijn geld .hehehehhehe jaja je vroeg erom. >:D >:D >:D
 
T

Tuurbo

capodicapo, ben jij ook zo iemand die loopt te klagen over het weer, de buschauffeur die veelste snel rijd en die brutale jeugd van tegenwoordig..
 
Topicstarter
Topicstarter
C

capodicapo

Tuurbo zei:
capodicapo, ben jij ook zo iemand die loopt te klagen over het weer, de buschauffeur die veelste snel rijd en die brutale jeugd van tegenwoordig..

hehhe ik had begrepen dat flamen niet mag op dit forum.Maar goed om even antwoord op jou vraag te geven , nee zo iemand ben ik niet ik heb alleen een grote schurf aan providers die mensen misleiden met hun misleidende reclame.Providers die geen waar voor hun geld leveren en ga zo maar een tijdje door.Ik vind dat als we nu eens allemaal ons geld van 6 mnd terugvragen we toch allemaal weer blij zijn.Of niet?
Want laten we eerlijk zijn dat het een grote gore soepzooi op het netwerk van chello is dat kunnen we hier op de diverse draadje toch wel zien.
Of wil jij ontkennen dat chello grote problemen heeft, ze hebben dit namelijk zelf al wel toegegeven op coax.nl.
Nou komt u maar met uw commentaar , ik wacht met smart.hehehehehheehe >:D >:D >:D >:D >:D
 
Bovenaan