• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

Laten we chello dwingen onze abbonnementsgelden te retourneren!!!!!

C

capodicapo

Als we nou allemaal eens gaan vragen om ons geld terug.Dit voor niet of zeer slecht geleverde produkten.
Lijkt mij dat dan heel snel die problemen worden opgelost. >:D


capodicapo
 
Vragen kan je altijd doen, maar of je er iets mee gaat opschieten ;D
Ik denk dat ze iedereen keihard gaan lopen uitlachen ;)
 
Ja idd gewoon bellen en terug vragen.
heb ook voor die narigheid 49,95eu terug gehad :D tog weer 1maand gratis >:D
 
capodicapo zei:
Als we nou allemaal eens gaan vragen om ons geld terug.Dit voor niet of zeer slecht geleverde produkten.
Lijkt mij dat dan heel snel die problemen worden opgelost. >:D


capodicapo
???  ???  ???
Hoe wil jij geld van chello terug vragen terwijl je ADSL hebt?
 
Ja en laten we ze dwingen dat we allemaal 5 jaar lang gratis extreem krijgen!! Onbegrijpelijk dat we meer dan 10 minuten per maand met onze Chello light eruit liggen!!

Jeesus mensen, ik heb pin-automaten in de buurt die vaker problemen hebben dan mijn chello verbinding, laten we gewoon ff normaal doen!
 
Johnny54 zei:
??? ??? ???
Hoe wil jij geld van chello terug vragen terwijl je ADSL hebt?

Een beetje zinloze vraag!!!!
Geld terug vragen kan altijd.Zeker als je al een half jaar een grote soepverbinding hebt met chelloplus.
En ook al ben je overgestapt naar een andere provider die wel eerlijke reclame maakt en waar bied voor zijn geld .hehehehhehe jaja je vroeg erom. >:D >:D >:D
 
capodicapo, ben jij ook zo iemand die loopt te klagen over het weer, de buschauffeur die veelste snel rijd en die brutale jeugd van tegenwoordig..
 
Jeugd van tegenwoordig klaagt niet over jeugd van tegenwoordig :angel:
 
Tuurbo zei:
capodicapo, ben jij ook zo iemand die loopt te klagen over het weer, de buschauffeur die veelste snel rijd en die brutale jeugd van tegenwoordig..

hehhe ik had begrepen dat flamen niet mag op dit forum.Maar goed om even antwoord op jou vraag te geven , nee zo iemand ben ik niet ik heb alleen een grote schurf aan providers die mensen misleiden met hun misleidende reclame.Providers die geen waar voor hun geld leveren en ga zo maar een tijdje door.Ik vind dat als we nu eens allemaal ons geld van 6 mnd terugvragen we toch allemaal weer blij zijn.Of niet?
Want laten we eerlijk zijn dat het een grote gore soepzooi op het netwerk van chello is dat kunnen we hier op de diverse draadje toch wel zien.
Of wil jij ontkennen dat chello grote problemen heeft, ze hebben dit namelijk zelf al wel toegegeven op coax.nl.
Nou komt u maar met uw commentaar , ik wacht met smart.hehehehehheehe >:D >:D >:D >:D >:D
 
Terug
Bovenaan