S
Siepie
Ik heb dus met mijn router van Netgear een netwerkje, boven een gewone computer via kabel verbonden en beneden met de laptop hetzelfde ook via kabel, maar ik wil nu graag de laptop draadloos, heb ik al ingesteld weer in de router het draadloos geactiveerd , maar ik kan nog steeds niet draadloos, toen ik hem aanschafte kon ik automatisch op draadloos, maar nu niet, weet iemand wat ik met doen.
, nou het is niet te geloven, maar ik heb dus even gebeld met UPC en binnen een kwartier zit ik dus nu draadloos met de laptop en boven gewoon aan de kabel, het is niet te geloven 
Nog wel bedankt voor jullie reakties
Dat moet zou je zeggen toch in één keer wel goed kunnen? Weet iemand wat ik hier aan kan doen? Oh ja en nog een vraagje dat vinkje, links naast het draadloze lampje op mijn router, die brand niet, alleen als ik hem opstart hoort dat zo?