M
marjo
Goede morgen,
Mijn Netgear router van een jaar oud is defect, ik krijg geen verbinding meer, en mijn vaste pc doet het nog maar net.
Heb al met home/Ziggo gebeld, maar ben toen naar Netgear doorgestuurd, die mij zei de router er tussenuit te halen, toen had ik dus weer internet.
Daarom wou ik mijn laptop rechtsstreeks met het modem van home aansluiten.
Ik gebruik Suse 10.2 van Linux, Suse gebruik ik al sinds ik aangesloten ben bij Home (ong. 7 jaar)
Ik heb sinds kort een nieuw modem van Home/Ziggo
Mototola sb101e
Op mijn laptop heb ik mijn cm*****naam ingevuld, alsnet op mijn vaste pc die ik bij mijn aanmelding bij home heb gekregen.
Helaas reageert de laptop niet, als ik de kabel insteek, het modem reset met de knop aan de bovenkant en de laptop herstart. Ook geprobeerd met de wifikaart uit te schakelen/vinken
Weet iemand me te helpen?
mvg. Marjo
Mijn Netgear router van een jaar oud is defect, ik krijg geen verbinding meer, en mijn vaste pc doet het nog maar net.
Heb al met home/Ziggo gebeld, maar ben toen naar Netgear doorgestuurd, die mij zei de router er tussenuit te halen, toen had ik dus weer internet.
Daarom wou ik mijn laptop rechtsstreeks met het modem van home aansluiten.
Ik gebruik Suse 10.2 van Linux, Suse gebruik ik al sinds ik aangesloten ben bij Home (ong. 7 jaar)
Ik heb sinds kort een nieuw modem van Home/Ziggo
Mototola sb101e
Op mijn laptop heb ik mijn cm*****naam ingevuld, alsnet op mijn vaste pc die ik bij mijn aanmelding bij home heb gekregen.
Helaas reageert de laptop niet, als ik de kabel insteek, het modem reset met de knop aan de bovenkant en de laptop herstart. Ook geprobeerd met de wifikaart uit te schakelen/vinken
Weet iemand me te helpen?
mvg. Marjo
