• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

langzame servers

  • Onderwerp starter Onderwerp starter lars
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lars

Hallo,

Ik heb sinds kort last van erg trage nieuws server op het moment ligt me snelheid rond de: 270 a 300 kb.
Dit vind ik zelf een abnormale lage snelheid aangezien ik eerst met gemak de 2 mb haalde.
En de laatste tijd zijn er ook weer vele downloads incompleet en na een dag missen er al vele blocks..

Is hier wat aan te doen en hebben meerdere er last van?
 
had ik maar is helaas verlopen betaalde 21 euro per 3 maanden ofzo.
Ben nog opzoek naar een nieuwe die 20 mbit kan aanbieden..
 
had ik maar is helaas verlopen betaalde 21 euro per 3 maanden ofzo.
Ben nog opzoek naar een nieuwe die 20 mbit kan aanbieden..
Kun je toch weer je account vernieuwen?
Mozilla/5.0 (iPhone; U; CPU iPhone OS 2_2_1 like Mac OS X; nl-nl) AppleWebKit/525.18.1 (KHTML, like Gecko) Version/3.1.1 Mobile/5H11 Safari/525.20
 
Hallo,

Ik heb sinds kort last van erg trage nieuws server op het moment ligt me snelheid rond de: 270 a 300 kb.
Dit vind ik zelf een abnormale lage snelheid aangezien ik eerst met gemak de 2 mb haalde.
En de laatste tijd zijn er ook weer vele downloads incompleet en na een dag missen er al vele blocks..

Is hier wat aan te doen en hebben meerdere er last van?
Ik vermoed dat je hele internet snelheid ook laag is, dat is een probleem in Enkhuizen en omgeving waar nog steeds aan gewerkt wordt en nog niet opgelost is. (ja ik weet het, in meer regio's, maar voor dit specifieke probleem is het misschien het antwoord)
Test maar eens op https://www.speedtest.net en doe een test naar de alkmaar of amsterdam server, dan zie je vermoedelijk ook een trage snelheid op het moment dat je news ook traag is. (wel even stoppen met downloaden als je die test doet, anders kloppen de getallen niet.)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan